ဆရာ။
။ မွန္ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ သတၱ၀ါေတြက လူ႔ခ်မ္းသာထက္ နတ္ခ်မ္းသာကို
ပိုမိုအထင္ၾကီးျပီး စိတ္၀င္စားလိုလားၾကလို႔ ဘုရားရွင္တို႔၏ တရားေဟာအစဥ္
အႏုပုဗၺိက ကထာထဲမွာ ဒါနကထာ, သီလကထာ, သဂၢကထာ စသည္ျဖင့္ ေဟာၾကားလ်က္
နတ္သမီးတို႔၏ လွပေခ်ာေမြ႔ပံု စည္းစိမ္ခ်မ္းသာ ဘံုဗိမာန္ဥယ်ာဥ္ၾကီးေတြ
ယာဥ္ရထားၾကီးေတြနဲ႔ ခံစား စံစားပံုေတြကို ျပကာျပကာ ေဟာၾကားသြားျပီး
အဆံုးက်ေတာ့ကာ အဲဒီစည္းစိမ္ခ်မ္းသာ ကာမတရားေတြရဲ႕ မခိုင္ျမဲမႈ အျပစ္ အနာအဆာ
"ကာမာနံ အာဒီ န၀" ကထာကိုသာ ဆက္ေဟာကာ ဒုကၡသစၥာကို ထင္ေအာင္ျပျပီးေတာ့ နတ္,
ျဗဟၼာ စည္းစိမ္ခံစားခ်င္တဲ့ သမုဒယသစၥာ ေလာဘတဏွာကို အျပတ္ေဟာၾကားလ်က္
မဂၢသစၥာနဲ႔ ကမၼ႒ာန္းေပးျပီး နိေရာဓသစၥာ ကာမဂုဏ္ ကိေလသာတရားတို႔၏
ခ်ဳပ္ျငိမ္းေအးျမရာ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာကို ေရာက္ေအာင္ ပို႔ေဆာင္
ေပးလိုက္တာပါပဲ၊ ကဲ...သေဘာေပါက္ရဲ႕လား။
ဒကာ။ ။ ဘုရားေဟာ မုကၡပါဌ္ထဲမွာ ပံုစံ၀တၳဳေၾကာင္းမ်ားရွိရင္ တခုေလာက္ ထုတ္ျပပါလား ဆရာေတာ္။
ဆရာ။ ။ ပံုစံေတြမ်ားစြာရွိေပမယ့္ ထင္ရွာတဲ့ ပံုစံ
တခုကိုပဲ ထုတ္ျပမည္၊ လူတိုင္းသိတဲ့ မင္းနန္ခၽြတ္ခန္းပဲ၊
ညီေတာ္နႏၵမင္းသားဟာ လူမွ်သာျဖစ္တဲ့ ဇနပဒကလ်ာဏီမင္းသမီးအေပၚမွာ ၾကီးမားစြာ
စြဲလမ္းေနတဲ့ ကာမတဏွာရွိေနတယ္။ အဲဒါကို ခြာႏိုင္ေအာင္ နတ္အလွကိုျပခ်င္လို႔
ဘုရားျမတ္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ရွင္နႏၵကို ေခၚေဆာင္ကာ နတ္ျပည္သို႔သြားျပီး
ဇနပဒကလ်ာဏီထက္ ေျပာမျပႏိုင္ေအာင္ သာတဲ့ လွတဲ့ နတ္သမီးေတြ နတ္တို႔၏
က်က္သေရစည္းစိမ္ ဂုဏ္သိန္ေတြကို ထင္ထင္ရွားရွား ျပ,ျပ ေပးသြားတယ္၊
အဲဒီအခါမွာ ဇနပဒကလ်ာဏီထက္ သာတဲ့ နတ္သမီးေတြကို လိုခ်င္တဲ့ နတ္သမီ စြဲ
ကာမတဏွာျဖစ္ေပၚလာတယ္၊ ဇနပဒကလ်ာဏီအစြဲ ဥပါဒါန္ျပဳတ္သြားတယ္။ အဲဒါဟာ
အာရံုေျပာင္းေပးလိုက္တာသာ ျဖစ္တယ္၊ ကာမဂုဏ္ကို အားေပးတာ မဟုတ္ဘူး၊
ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ လူထက္လွတဲ့ နတ္သမီးေတြဟာလည္း အိုေဘး, နာေဘး, ေသေဘး
တို႔မွ မလြတ္ႏိုင္တဲ့ ကမၼ႒ာန္းတရားနဲ႔ ကာမ၏ အျပစ္အနာအဆာ အာဒီန၀ေတြ ျပကာ
ျပကာ တရားအားထုတ္ခိုင္းရင္း ကာမဂုဏ္တရားေတြ ျပဳတ္ျပီး ဒုကၡသစၥာ သက္သက္ေတြ
ျမင္ကာ သမုဒယသစၥာေတြ ကြာျပီးေတာ့ နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ ျပဳသြားတာပဲ၊
ကဲ...အဲဒါဟာ ထင္ရွားတဲ့ ပံုစံပဲ၊ တယ္လဲ လွ်ာရွည္တဲ့ ဒကာေတြပဲကို၊ ထိရဲ႕
မိရဲ႕လား။
ဒကာ။ ။ အားရ ေက်နပ္ ႏွစ္သက္၀မ္းေျမာက္လွပါတယ္ ဘုရား၊ တယ္လည္း
ထိမိတဲ့ ပံုစံပါပဲ ဆရာေတာ္၊ ဒါနကထာ, သီလကထာ, သဂၢကထာ, ကာမာနံ အာဒီန၀ကထာ,
မဂၢကထာ ဆိုတာ ဒါေတြပဲကိုး၊ ခုမွ ကြဲျပားေတာ့တယ္ ဆရာေတာ္။http://www.thamameggin.blogspot.com မွတဆင့္ခံစားတင္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment