အေမး။ ။စိတ္ထားမေကာင္းသူကို တရားေဟာရင္ ေဟာတဲ့သူမွာ အျပစ္ရွိ-မရွိသိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။ ေနာက္တစ္ခုက ၅၅၀နိပါတ္ေတာ္လို႔ အေရ အတြက္ရိွပါလွ်က္ ၄၈၀ ေက်ာ္ပဲရွိတယ္ဆိုတာ မွန္-မမွန္ တပည့္ေတာ္သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။
ဖုိးလျပည့္
ၿမိတ္
Saturday, December 1, 2018
အမုန္းစိတ္၏ ထြက္ေပါက္။
တို႔တေတြစိတ္ထဲမွာ ေဒါသဆိုတဲ့ အလိုမက်မွဳ၊ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို မုန္းတီးမွဳဆိုတာ
ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ ျဖစ္ေနလို႔ရွိရင္ စိတ္ႏွလံုးဟာ ပူေလာင္ေနရပါတယ္။ အဲဒီ ပူေလာင္မွဳေတြကို မလို
ခ်င္ဘူး၊ ထာ၀ရ ေအးခ်မ္းေနတာကို လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေမတၱာနဲ႔ အစားထိုးလိုက္ပါ။ ေမတၱာဟာ
ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ ျဖစ္ေနလို႔ရွိရင္ စိတ္ႏွလံုးဟာ ပူေလာင္ေနရပါတယ္။ အဲဒီ ပူေလာင္မွဳေတြကို မလို
ခ်င္ဘူး၊ ထာ၀ရ ေအးခ်မ္းေနတာကို လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေမတၱာနဲ႔ အစားထိုးလိုက္ပါ။ ေမတၱာဟာ
Friday, November 30, 2018
ဆြမး္ေတာ္ကို ေန႔၁၂ နာရီေက်ာ္တဲ့အထိ ထားေကာင္းပါသလား
အေမး။ ။ ဘုရားဆြမ္းေတာ္ကို ေန႔ ၁၂ နာရီေက်ာ္တဲ့အထိ မစြန္႔ဘဲထားရင္ အျပစ္ရွိ-မရွိ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။တပည့္ေတာ္က နံနက္ ၈-နာရီမွာအလုပ္သြားၿပီး ညေန ၆-နာရီမွ အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ပါတယ္။ မနက္ရံုးမသြားခင္ ဆြမ္းကပ္ၿပီး ၁၀-မိနစ္အၾကာမွာ ျပန္စြန္႔လိုက္မယ္ဆိုရင္ အစြန္႔ျမန္တဲ့အတြက္ တပည့္ေတာ္မလုပ္ခ်င္ပါဘုရား၊ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးခ်ိန္ဟာ မိနစ္ ၃၀ အမ်ားဆံုးဆိုတာကုိ ဆရာေတာ္မ်ားရဲ႕တရားေတြမွာ နာၾကားဖူးပါတယ္ဘုရား။ တပည့္ေတာ္က မနက္ ၈-နာရီမထိုးခင္ ဆြမ္းေတာ္ကပ္ၿပီး ေန႔၁၂-နာရီအထိ ကပ္လွဴထားခ်င္ပါေသးတယ္။ ဘယ္လိုမ်ဳိး ဆြမ္းေတာ္ကပ္က ပိုမိုေကာင္းမြန္ႏိုင္ပါတယ္ဆိုတာကို တပည့္ေတာ္အားျပန္လည္ ေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား
ရုိေလေလးစားစြာျဖင့္
မသန္းသန္းႏိူင္
ရန္ကုန္
ရုိေလေလးစားစြာျဖင့္
မသန္းသန္းႏိူင္
ရန္ကုန္
Thursday, November 29, 2018
သီလရွင္ဘယ္အခ်ိန္ကေပၚေပါက္လာပါလဲ
အေမး။အရွင္ဘုရား… တပည့္ေတာ္သိခ်င္တဲ့ေအာက္ပါျပႆနာမ်ားကို ေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား။
(၁)။ သီလရွင္ဘယ္အခ်ိန္က စတင္ေပၚေပါက္လာပါသလဲဘုရား။
(၂)။ ဘိကၡဳနီမကို ကိုရင္က ရွိခိုးသင့္ပါသလားဘုရား။
(၃)။ သီလရွင္ကို လူေယာကၤ်ားက ရွိခိုးသင့္ပါသလားဘုရား။
(၄)။ ျခင္ေဆးထြန္းလို႔ ျခင္ေသရင္ ပါဏာတိပါတကံထိုက္ပါသလားဘုရား။
ေအးသီတာ၀င္း
MCC-ၿမိတ္
(၁)။ သီလရွင္ဘယ္အခ်ိန္က စတင္ေပၚေပါက္လာပါသလဲဘုရား။
(၂)။ ဘိကၡဳနီမကို ကိုရင္က ရွိခိုးသင့္ပါသလားဘုရား။
(၃)။ သီလရွင္ကို လူေယာကၤ်ားက ရွိခိုးသင့္ပါသလားဘုရား။
(၄)။ ျခင္ေဆးထြန္းလို႔ ျခင္ေသရင္ ပါဏာတိပါတကံထိုက္ပါသလားဘုရား။
ေအးသီတာ၀င္း
MCC-ၿမိတ္
သာသနာေတာ္တြင္ေမွးမွိန္အားနည္းလာခဲ့သည့္ ၀ိနည္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမွဳအား တစ္ပိုင္တစ္ႏိုင္ ျပန္လည္ေဖးမျမင့္တင္လိုေသာ မဟာ၀ိဟာရေက်ာင္းတိုက္ဆရာေတာ္ အရွင္၀ိဇၹာနႏၵ၏ ေထရုပၸတၱိ။
ဆရာေတာ္ အရွင္၀ိဇၹာနႏၵသည္ ေတာရေဆာက္တည္၍ ၀ိနည္းသာသနာ ပိုမိုထြန္းကား
တိုးတက္ၿပီး အရွည္တည္တံ့ေစရန္အတြက္လည္းေကာင္း၊ ဆုတ္ကပ္ကာလ၌ သာသနာေတာ္တြင္
ေမွးမွိန္အားနည္းလာခဲ့သည့္ ၀ိနည္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမွဳအား စြမ္းႏိုင္သေလာက္ တစ္ပိုင္တစ္ႏိုင္
Wednesday, November 28, 2018
သမထနဲ႔ ၀ိပႆနာ ကြဲေနရတဲ့ သေဘာ
ဘာ၀နာခ်င္း တူပါလ်က္ သမထနဲ႔ ၀ိပႆနာ ကြဲေနရတဲ့ သေဘာကို
ရွင္းျပပါ။
ေလာဘ ေဒါသ မာန္မာနစတဲ့မေကာင္းတဲ့သတၱိေတြေလ်ာ့နည္းေစၿပီး ကင္းေစၿပီး သဒၶါ ၀ီရီယ သတိ ပညာဆိုတဲ့သတၱိေကာင္း ဓါတ္ေကာင္းေတြမိမိရဲ႕စိတ္ဓါတ္မွာ တိုးပြားတိုးပြားၿပီးလာေစတာက ဘာ၀နာ အလုပ္ပါ။
သမထ ဘာ၀နာက အာ႐ုံကုိမထင္ရွား မသိသာေအာင္ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ နီ၀ရဏေတြကို ဖယ္ခြါႏိုင္တယ္။ ၀ိပႆနာဘာ၀နာကေတာ့ မေကာင္းက်ဳိးဆင္းရဲဒုကၡ အမ်ဳိးမ်ဳိးကို ေပးႏုိင္တဲ့ ကိေလသာေတြ
ကိုဖယ္ႏုိင္တယ္။ သမထေရာ ၀ိပႆနာပါ ကုသုိလ္စိတ္ဓါတ္ေကာင္းေတြကုိ တိုးပြားလာေစတာျခင္းက အတူတူပါပဲ။ သတိတရားကို အေျခခံထားၿပီး အားထုတ္ရတာလည္း အတူတူပါပဲ။
သတိအားေကာင္းတဲ့အခါ အာ႐ုံေပၚမွာ စိတ္ရဲ႕တည္ေနမႈ၊ အဲဒီတည္ေနမႈမွာ ၾကည္လင္ေစတဲ့သေဘာ တည္ၾကည္မႈ သမာဓိဟာ အားေကာင္းလာတတ္တယ္။ သမာဓိအားေကာင္းလို႔သမာဓိကသာ ဦးေဆာင္ၿပီး ႐ႈပြားတဲ့ဘာ၀နာကို သမထဘာ၀နာလို႔ေခၚတယ္။
သတိအားေကာင္းတဲ့အခါ အာ႐ုံရဲ႕အရွိအတိုင္း အမွန္သေဘာတရားကို ရွိတဲ့၊ မွန္တဲ့အတိုင္း သိတတ္တဲ့ အသိဉာဏ္ပညာဟာလည္း အားေကာင္းလာတတ္တယ္။ အားေကာင္းတဲ့အသိဉာဏ္ပညာက ဦး
ေဆာင္ၿပီး႐ႈပြားတဲ့ဘာ၀နာကိုေတာ့ ၀ိပႆနာဘာ၀နာလို႔ေခၚပါတယ္။
သမထအာ႐ုံက ကသိုဏ္းနိမိတ္ ပညတ္အာ႐ုံမ်ားတယ္။ မိမိႏုလံုးသြင္းလိုတဲ့ အာ႐ုံကိုေရြးခ်ယ္ၿပီး ႏွလံုးသြင္းတယ္။ ၀ိပႆနာအာ႐ုံက ႐ုပ္နာမ္သခၤါရ ပရမတ္တရားတို႔ရဲ႕အရွိအတိုင္းအာ႐ုံေတြကို အရွိအမွန္အ
တိုင္းသိေအာင္ ၾကည့္ရတာျဖစ္တယ္။ သမထအားထုတ္ရင္ အလုပ္ ေနရာ အခ်ိန္ ဣရိယာပုတ္ ေရြးေနရတာမ်ားတယ္။ ၀ိပႆနာက အလုပ္မေရြး လုပ္ကိုင္ရင္း႐ႈႏုိင္တယ္။ ေနရာမေရြးေနထိုင္ရင္း ပြားမ်ား
ႏုိင္တယ္။ အခ်ိန္အခါမေရြးအၿမဲတမ္းအားထုတ္ႏိုင္တယ္။ ဣရိယာပုတ္ အမူအရာမေရြး ေျပာင္းျပင္ရင္းလည္း ႐ႈမွတ္ပြားမ်ား အားထုတ္ႏိုင္တယ္။
သမထနဲ႔ ၀ိပႆနာကြာျခားတာကုိ သိသာေအာင္ဆိုရင္ မိမိက မိမိအိမ္မွာ မိမိပိုင္တဲ့ အေပၚစက္တီဗြီ ေအာက္စက္ဗီဒီယိုနဲ႔ ဗီဒီယိုတိတ္ေခြ ႐ုပ္ရွင္ကားကို ထည့္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္ဆုိပါစို႔။
အသံတိုးေနရင္ အက်ယ္ခ်ဲ႕ေပးလိုက္မွာပဲ။ အေရာင္မွိတ္ေနရင္ အေရာင္တင္ေပးလိုက္မွာပဲ။ ေနာက္ၿပီးျပေနတဲ့ကားကို မႀကိဳက္ရင္
ႀကိဳက္တဲ့ကားနဲ႔ ေျပာင္းျပစ္လိုက္တာပဲ။ အၿငိမ့္ကား ၾကည့္ခ်င္ရင္ အၿငိမ့္ကား၊ စစ္ကားၾကည့္ခ်င္ရင္ စစ္ကားေပါ့။ မိမိၾကည့္ခ်င္ေနတဲ့ အေခြကို မိမိႀကိဳက္သလိုၾကည့္ေနတတ္ပါတယ္။
တကယ္လို႔ သူမ်ားအိမ္ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူမ်ားေတြကလည္း အေပၚစက္ ေအာက္စက္နဲ႔ ဗီဒီယိုၾကည့္ေနရင္ မိမိလည္းၾကည့္ေနမိမွာပဲ။ အဲဒီအခါ အသံတုိးရင္၀င္ၿပီးအသံခ်ဲ႕မလား။ အေရာင္မွိန္ရင္ အေရာင္တင္မလား။ မိမိမႀကိဳက္တဲ့အေခြျဖစ္ေနရင္ႀကိဳက္တဲ့အေခြ
နဲ႔အစားထိုးလဲၿပီး ၾကည့္မလား။
ဘယ္ၾကည့္မလဲ။သူျပတဲ့အတိုင္းၾကည့္မွာေပါ့။ မိမိရဲ႕အိမ္။ မိမိပိုင္တဲ့ ဆိုင္တဲ့ ပစၥည္းေတြမွ မဟုတ္ဘဲ။ ဒီေလာက္ေတာ့ သေဘာေပါက္နား
လည္ပါတယ္။
အဲဒီလို သေဘာေပါက္ရင္ သမထဆိုတာက မိမိၾကည့္ခ်င္တဲ့ ကသိုဏ္းနိမိတ္ ပညတ္အာ႐ုံကို ႏွလံုးသြင္းၾကည့္တာ။ ၀ိပႆနာဆိုတာ
က ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္တဲ့ ကိုယ္မပိုင္ သူ႔သေဘာအတိုင္းျပေနတဲ့ ႐ုပ္နာမ္ပရမတ္အာ႐ုံရဲ႕အရွိကို အရွိအတိုင္းသိေနတာ။ ၾကည့္ေနတာကို
ေခၚပါတယ္။ ဘာ၀နာသေဘာခ်င္းတူေပမယ့္ အာ႐ုံျခင္း ႏွလံုးသြင္းျခင္း ဦးေဆာင္မႈျခင္းကြာျခားပါတယ္။
ဓမၼဒူတအရွင္ေဆကိႏၵ
၀ိပႆနာအေမးအေျဖမ်ား - ၁။
ရွင္းျပပါ။
ေလာဘ ေဒါသ မာန္မာနစတဲ့မေကာင္းတဲ့သတၱိေတြေလ်ာ့နည္းေစၿပီး ကင္းေစၿပီး သဒၶါ ၀ီရီယ သတိ ပညာဆိုတဲ့သတၱိေကာင္း ဓါတ္ေကာင္းေတြမိမိရဲ႕စိတ္ဓါတ္မွာ တိုးပြားတိုးပြားၿပီးလာေစတာက ဘာ၀နာ အလုပ္ပါ။
သမထ ဘာ၀နာက အာ႐ုံကုိမထင္ရွား မသိသာေအာင္ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ နီ၀ရဏေတြကို ဖယ္ခြါႏိုင္တယ္။ ၀ိပႆနာဘာ၀နာကေတာ့ မေကာင္းက်ဳိးဆင္းရဲဒုကၡ အမ်ဳိးမ်ဳိးကို ေပးႏုိင္တဲ့ ကိေလသာေတြ
ကိုဖယ္ႏုိင္တယ္။ သမထေရာ ၀ိပႆနာပါ ကုသုိလ္စိတ္ဓါတ္ေကာင္းေတြကုိ တိုးပြားလာေစတာျခင္းက အတူတူပါပဲ။ သတိတရားကို အေျခခံထားၿပီး အားထုတ္ရတာလည္း အတူတူပါပဲ။
သတိအားေကာင္းတဲ့အခါ အာ႐ုံေပၚမွာ စိတ္ရဲ႕တည္ေနမႈ၊ အဲဒီတည္ေနမႈမွာ ၾကည္လင္ေစတဲ့သေဘာ တည္ၾကည္မႈ သမာဓိဟာ အားေကာင္းလာတတ္တယ္။ သမာဓိအားေကာင္းလို႔သမာဓိကသာ ဦးေဆာင္ၿပီး ႐ႈပြားတဲ့ဘာ၀နာကို သမထဘာ၀နာလို႔ေခၚတယ္။
သတိအားေကာင္းတဲ့အခါ အာ႐ုံရဲ႕အရွိအတိုင္း အမွန္သေဘာတရားကို ရွိတဲ့၊ မွန္တဲ့အတိုင္း သိတတ္တဲ့ အသိဉာဏ္ပညာဟာလည္း အားေကာင္းလာတတ္တယ္။ အားေကာင္းတဲ့အသိဉာဏ္ပညာက ဦး
ေဆာင္ၿပီး႐ႈပြားတဲ့ဘာ၀နာကိုေတာ့ ၀ိပႆနာဘာ၀နာလို႔ေခၚပါတယ္။
သမထအာ႐ုံက ကသိုဏ္းနိမိတ္ ပညတ္အာ႐ုံမ်ားတယ္။ မိမိႏုလံုးသြင္းလိုတဲ့ အာ႐ုံကိုေရြးခ်ယ္ၿပီး ႏွလံုးသြင္းတယ္။ ၀ိပႆနာအာ႐ုံက ႐ုပ္နာမ္သခၤါရ ပရမတ္တရားတို႔ရဲ႕အရွိအတိုင္းအာ႐ုံေတြကို အရွိအမွန္အ
တိုင္းသိေအာင္ ၾကည့္ရတာျဖစ္တယ္။ သမထအားထုတ္ရင္ အလုပ္ ေနရာ အခ်ိန္ ဣရိယာပုတ္ ေရြးေနရတာမ်ားတယ္။ ၀ိပႆနာက အလုပ္မေရြး လုပ္ကိုင္ရင္း႐ႈႏုိင္တယ္။ ေနရာမေရြးေနထိုင္ရင္း ပြားမ်ား
ႏုိင္တယ္။ အခ်ိန္အခါမေရြးအၿမဲတမ္းအားထုတ္ႏိုင္တယ္။ ဣရိယာပုတ္ အမူအရာမေရြး ေျပာင္းျပင္ရင္းလည္း ႐ႈမွတ္ပြားမ်ား အားထုတ္ႏိုင္တယ္။
သမထနဲ႔ ၀ိပႆနာကြာျခားတာကုိ သိသာေအာင္ဆိုရင္ မိမိက မိမိအိမ္မွာ မိမိပိုင္တဲ့ အေပၚစက္တီဗြီ ေအာက္စက္ဗီဒီယိုနဲ႔ ဗီဒီယိုတိတ္ေခြ ႐ုပ္ရွင္ကားကို ထည့္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္ဆုိပါစို႔။
အသံတိုးေနရင္ အက်ယ္ခ်ဲ႕ေပးလိုက္မွာပဲ။ အေရာင္မွိတ္ေနရင္ အေရာင္တင္ေပးလိုက္မွာပဲ။ ေနာက္ၿပီးျပေနတဲ့ကားကို မႀကိဳက္ရင္
ႀကိဳက္တဲ့ကားနဲ႔ ေျပာင္းျပစ္လိုက္တာပဲ။ အၿငိမ့္ကား ၾကည့္ခ်င္ရင္ အၿငိမ့္ကား၊ စစ္ကားၾကည့္ခ်င္ရင္ စစ္ကားေပါ့။ မိမိၾကည့္ခ်င္ေနတဲ့ အေခြကို မိမိႀကိဳက္သလိုၾကည့္ေနတတ္ပါတယ္။
တကယ္လို႔ သူမ်ားအိမ္ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူမ်ားေတြကလည္း အေပၚစက္ ေအာက္စက္နဲ႔ ဗီဒီယိုၾကည့္ေနရင္ မိမိလည္းၾကည့္ေနမိမွာပဲ။ အဲဒီအခါ အသံတုိးရင္၀င္ၿပီးအသံခ်ဲ႕မလား။ အေရာင္မွိန္ရင္ အေရာင္တင္မလား။ မိမိမႀကိဳက္တဲ့အေခြျဖစ္ေနရင္ႀကိဳက္တဲ့အေခြ
နဲ႔အစားထိုးလဲၿပီး ၾကည့္မလား။
ဘယ္ၾကည့္မလဲ။သူျပတဲ့အတိုင္းၾကည့္မွာေပါ့။ မိမိရဲ႕အိမ္။ မိမိပိုင္တဲ့ ဆိုင္တဲ့ ပစၥည္းေတြမွ မဟုတ္ဘဲ။ ဒီေလာက္ေတာ့ သေဘာေပါက္နား
လည္ပါတယ္။
အဲဒီလို သေဘာေပါက္ရင္ သမထဆိုတာက မိမိၾကည့္ခ်င္တဲ့ ကသိုဏ္းနိမိတ္ ပညတ္အာ႐ုံကို ႏွလံုးသြင္းၾကည့္တာ။ ၀ိပႆနာဆိုတာ
က ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္တဲ့ ကိုယ္မပိုင္ သူ႔သေဘာအတိုင္းျပေနတဲ့ ႐ုပ္နာမ္ပရမတ္အာ႐ုံရဲ႕အရွိကို အရွိအတိုင္းသိေနတာ။ ၾကည့္ေနတာကို
ေခၚပါတယ္။ ဘာ၀နာသေဘာခ်င္းတူေပမယ့္ အာ႐ုံျခင္း ႏွလံုးသြင္းျခင္း ဦးေဆာင္မႈျခင္းကြာျခားပါတယ္။
ဓမၼဒူတအရွင္ေဆကိႏၵ
၀ိပႆနာအေမးအေျဖမ်ား - ၁။
ဒုကၡခပ္သိမ္း ခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ်င္ရင္။
ျမတ္စြာဘုရားက ဒုကၡျဖစ္တယ္ဆိုတာ တျခားေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး။ ေဟာဒီ တြယ္တာ
မွဳေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ ဒုကၡျဖစ္ျခင္းအေၾကာင္းက တြယ္တာမွဳပဲ။ ဒုကၡခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ်င္ရင္ ဒီ တြယ္တာ
မွဳကို ဖယ္ရွားရမယ္။ တြယ္တာမွဳကို ဖယ္လိုက္ႏိုင္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ ဒုကၡဟာ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြား
မွဳေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ ဒုကၡျဖစ္ျခင္းအေၾကာင္းက တြယ္တာမွဳပဲ။ ဒုကၡခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ်င္ရင္ ဒီ တြယ္တာ
မွဳကို ဖယ္ရွားရမယ္။ တြယ္တာမွဳကို ဖယ္လိုက္ႏိုင္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ ဒုကၡဟာ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြား
Tuesday, November 27, 2018
ေသာတာပန္ ဘာေၾကာင့္ အပါယ္ မက်သနည္း
ေသာတာပန္တည္လွ်င္ အပါယ္ မက်ႏိုင္ေၾကာင္းကို ဗုဒၶဘာသာတိုင္း နီးပါးသိၾက၏။ ဘာေၾကာင့္ အပါယ္ မက်သနည္းဟု ဆစ္ပိုင္းၿပီး ေမးလွ်င္ ေသခ်ာစြာ ေျဖတတ္သူ အလြန္ နည္း၏။ လယ္တီဆရာေတာ္ႀကီး ေရးသားေသာ အနတၱဒီပနီက်မ္းသစ္ကိုမွီး၍ ထိုေမးခြန္းကို အက်ဥ္းခ်ဳပ ္ေျဖအံ့။ သံသရာသည္ သံုးမ်ဳိးရွိ၏။ ယင္းတို႔ကား ေအာက္သံသရာ၊ အလယ္သံသရာ၊ အထက္သံသရာတို႔ျဖစ္၏။
Monday, November 26, 2018
သင္သိရမယ့္ အမွန္တရား
✔ ျပႆနာဆိုတာ အလုပ္ကို
ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္တတ္ဖို႔အတြက္
အသံုးခ်စရာပဲ။
✔ ဥစၥာေပ်ာက္တာေတာင္
ခံႏိုင္ရည္မ႐ွိရင္၊
အသက္ေပ်ာက္ရင္ ပိုဆိုးမွာေပါ့။
ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္တတ္ဖို႔အတြက္
အသံုးခ်စရာပဲ။
✔ ဥစၥာေပ်ာက္တာေတာင္
ခံႏိုင္ရည္မ႐ွိရင္၊
အသက္ေပ်ာက္ရင္ ပိုဆိုးမွာေပါ့။
သာသနာအတြက္စံျပဳထိုက္သည့္ မဟာ၀ိဟာရ(၀ိနည္း)ေက်ာင္းတိုက္။
မဟာ၀ိဟာရေက်ာင္းတိုက္၏ သာသနာျပဳ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္မွာ လဇၨီသူေတာ္
ေကာင္းမ်ား ေပၚထြန္းရန္ႏွင့္ ျမတ္ဗုဒၶမိန္႔ေတာ္မူထားခဲ့သည့္သာသနာ အဓြန္႔ရွည္တည္တန္႔ေစရန္
ျဖစ္ပါသည္။
Sunday, November 25, 2018
ေဒါသဆိုတဲ့ တရား
“ေဒါသဆိုတဲ့တရားဟာ အခိုက္အတန္႔ကာလ ခဏကေလးသာ ျဖစ္ေသာ အာဂႏၲဳကဓာတ္ပဲ၊ အစြမ္းေကာင္းေသာ ဝရမ္းေျပးႏွင့္တူတယ္။ ဘယ္လိုပင္ ေဝွ႕ၾကေသာ္လဲ ေဒါသကို ဘယ္ေသာအခါမွ မထိဘူး။ ”
ဒုကၡျဖစ္ေၾကာင္း အေၾကာင္းတရားမ်ား။
ဗုဒၶျမတ္စြာ လက္ထက္ေတာ္အခါက မလႅတိုင္းမွာ ဥရုေ၀လကပၸလို႔ေခၚတဲ့ နိဂံုးရြာႀကီး
ရွိပါတယ္။ အဲဒီ နိဂံုးရြာႀကီးအနီးမွာ ျမတ္စြာဘုရား သီတင္းသံုးေနတဲ့အခ်ိန္ ဘျဒက ဆိုတဲ့ ရြာ
သူႀကီးက ျမတ္စြာဘုရားကို လာၿပီးေတာ့ ေလွ်ာက္ပါတယ္။
ရွိပါတယ္။ အဲဒီ နိဂံုးရြာႀကီးအနီးမွာ ျမတ္စြာဘုရား သီတင္းသံုးေနတဲ့အခ်ိန္ ဘျဒက ဆိုတဲ့ ရြာ
သူႀကီးက ျမတ္စြာဘုရားကို လာၿပီးေတာ့ ေလွ်ာက္ပါတယ္။
Subscribe to:
Posts (Atom)