Saturday, August 29, 2015

အခ်ိန္ၾကာၾကာ တရားထိုင္ျခင္း။

ေမး။ ။''ဆရာတို႔ တရားထိုင္ရင္ ဘယ္ေလာက္ၾကာသလဲ''

ေျဖ။ ။''ပံုမွန္ဆိုရင္ တစ္နာရီေတာ့ၾကာတယ္။
တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း ႏွစ္နာရီ၊သံုးနာရီၾကာတတ္ပါတယ္''

ေမး။ ။''အဲေလာက္ၾကာေအာင္ မလႈပ္မယွက္ထိုင္ေနေတာ့ ေညာင္းညာကိုက္ခဲမႈေတြဆိုတာ ျဖစ္မွာပဲ။ျဖစ္ရက္နဲ႔ေပျပီးထိုင္ေနတာဟာ ခႏၶာကိုယ္ကို ညဥ္းပန္းႏိွပ္စက္ရာ မေရာက္ဘူးလားဆရာ ေျပာပါအံုး''

ေလာကကို ဘယ္သူႏွိပ္စက္ေနသနည္း


 
နတ္မွာ ျပႆနာမရွိ ၊ ေတာင္ေတြးေျမာက္ေတြးႏွင့္ အၿငိမ္မေနတတ္ ၊ ဆတ္ေဆာ့ေသာ နတ္မွာ ျပႆနာ ကပ္လာ၏။
နတ္သားတစ္ေယာက္သည္ ေလာကအေၾကာင္းကို ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ႀကံစည္ေလ၏။ အေတြးနယ္ပယ္ကို က်ယ္က်ယ္ခ်႕ဲ ၊ ဉာဏ္စြမ္းကိုရွိသမ်ွထုတ္၍ သံုးၾကည့္သည္။ အေျဖကိုကား သူ မေတြ႕ေလ။ ၾကာေသာ္ ထိုနတ္သား၏ ကိုယ္တြင္ ျပႆနာကပ္ေနျခင္းသာ အဖတ္တင္ရံုမက ကိုယ္ပန္းစိတ္ပန္း ျဖစ္လာသည္။

"ဗဟုသုတျဖစ္ဖြယ္ ျမတ္စြာဘုရားအေလာင္းေတာ္၏ ေရႊခြက္ေမ်ွာျခင္းအဓိ႒ာန္"


“ယေန႔ဘုရားျဖစ္နုိင္ပါမူ ေရညာသုိ႔ဆန္တက္ပါေစ (ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားအေလာင္းေတာ္၏ အဓိ႒ာန္)”
ျမတ္စြာဘုရားေလာင္းလ်ာသည္ ဃနာနို႔ဆြမ္းကုိ ခံယူျပီးေနာက္ ထုိင္ေနရာမွထကာ ေညာင္ပင္ကုိ လက်္ားရစ္ လွည့္ျပီးေနာက္ နုိ႔ဃနာေရႊခြက္ကုိယူေဆာင္ျပီး ေနရဥၨာရာျမစ္ကမ္းသုိ႔ ၾကြေတာ္မူခဲ့သည္။

ရက္စက္လိုစိတ္၏ ထြက္ေပါက္မ်ား။

        လူေတြမွာ တစ္ခါတစ္ရံက်ေတာ့ ေဒါသတင္ မကဘူး၊ စိတ္ဆိုးစိတ္ယုတ္ဆိုတာ ရွိၾကပါ
တယ္။ ကိုယ္အလိုမက်ရင္ မိဘက သားသမီးကို စိတ္ဆိုးတယ္။ သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္း စိတ္ဆိုး
ၾကပါတယ္။ အဲဒီလို စိတ္ဆိုးတယ္ဆိုတဲ့ အထဲမယ္ သတ္ခ်င္ျဖတ္ခ်င္စိတ္ဆိုတာ ပါလာတတ္ၾက
ပါတယ္။

မီး ၁၁ ပါး ဆိုတာ။

  ၁။ ရာဂမီး     = လိုခ်င္တပ္မက္ျခင္း။
   ၂။ ေဒါသမီး   = စိတ္ဆိုး စိတ္ပ်က္ျခင္း။
   ၃။ ေမာဟမီး  = အမွန္အတိုင္း မသိျခင္း။
   ၄။ ဇာတိမီး    = ပဋိသေႏၶ ေနရျခင္း။

လူေတြၾကည့္ေအာင္ပဲ ေနသြားမွာလား? ။

         ဘုရားပြဲ၊ အလွဴပြဲတို႔မွာ အိုးစည္၀ိုင္း၊ ဒိုးပတ္၀ိုင္း၊ ေဗ်ာတို႔ပါၾကတယ္။ ဘုန္းဘုန္းတို႔အရပ္မွာ
ပတ္ေျခာက္၀ိုင္းဆိုတာ ရွိတယ္။ ဒိုးပတ္၀ိုင္းႀကီး အတိုင္းပဲ  ဒိုးပတ္ပါတယ္၊ လင္းကြင္းပါတယ္၊  ႏွဲပါ
တယ္၊ ၀ါးလက္ခုပ္ပါတယ္၊ ေမာင္းပါတယ္။ ဒိုးပတ္၀ိုင္းေတာ့ ဒိုးပတ္၀ိုင္းပဲ ဒါေပမဲ့ အသံမထြက္ဘူး။

သကၤန္းလွဴဒါန္းျခင္း။

        သကၤန္း၀ယ္ခ်ိန္မရ၍ သကၤန္းဖိုးေငြကို ရဟန္းေတာ္အားေပးၿပီး “သကၤန္းဖိုး
အလွဴခံေတာ္မူပါ” ဟူ၍ မလွဴအပ္ပါ။
         သကၤန္းလွဴလို၍ ရဟန္းေတာ္တြင္ရွိေသာ သကၤန္းကို မူရင္းေစ်းျဖင့္ ျဖစ္ေစ၊
၀န္ေဆာင္ခေပါင္းၿပီး မူရင္းေစ်းထက္ ပိုေပး၍ျဖစ္ေစ၊ ေလ်ာ့ေစ်းျဖင့္ျဖစ္ေစ ျပန္၀ယ္ၿပီး

Thursday, August 27, 2015

"သိမ္ႏွင့္ သာသနာ"


ဝိနည္းသည္ သာသနာေတာ္၏ အသက္ျဖစ္သည့္နည္းတူ သိမ္ႏႈတ္ျခင္း၊ သိမ္သမုုတ္ျခင္းသည္လည္း သာသနာ၏အသက္ပင္ျဖစ္သည္။ ရတနာမွာစိန္၊ သဒၵါမွာလိင္၊ ဝိနည္းမွာသိမ္ဟုုပင္ ဆုုိထုုံးစကားရွိခဲ့ဖူး၏။ သိမ္ဟူသည္ သီမာဟူေသာ ပါဠိမွ ဆင္းသက္၍ အပုုိင္းအျခားဟူေသာ အဓိပၺါယ္ကုုိ ေဆာင္ပါသည္။ အပုုိင္းအျခားဟူသည္မွာလည္း သာမန္အပုုိင္းအျခားမ်ဳိးမဟုုတ္၊ ျမတ္စြာဘုုရား၏ သားေတာ္ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား ကံၾကီး

"ေလးသေခ်ၤ ႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္း ရွင္းတမ္း"


အရွင္ ဘုရားက်န္းမာပါေစဘုရား။ အခ်ိန္ ရရင္ေလးသ ေခၤ်နဲ႔ကမၻာတစ္သိန္း အ ေျကာင္းရွင္းျပ ေပးေတာ္မူပါဘုရား။ တပည့္ေတာ္သမီးကပါရမီဆိုတာနဲ႔ ပါတ္သက္ျပီးေမးတယ္ဘုရား ဘုရားပါရမီ အ ေျကာင္းမွာေလးသ ေခၤ် အေၾကာင္းပါလာလုုိ႔ပါဘုုရား။ ကေလးက (၇)ႏွစ္သမီးအရြယ္ေလးပါဘုုရား။ (ဒကာမၾကီးတစ္ဦး)

အစဲြကင္းမွ နိဗၺာန္ေရာက္မွာ

ဒါနဆိုတာ ငါ့ပစၥည္းဆိုတဲ့ အစဲြကိုစြန္ ့လြတ္ပစ္တာ။မေမွ်ာ္နဲ ့ေမွ်ာ္ရင္ေခ်ာ္မွာပဲ။
ေမွ်ာ္တာကတဏွာ၊အက်ိဳးေပးမွာက ေစတနာ၊ေစတနာသန္ ့ရွင္းရင္ အက်ိဳးေပးသန္ ့ရွင္းမယ္။
ပစၥည္းလက္ကစြန္ ့ခ်ၿပီး ငါစဲြကမလႊတ္မိရင္ ငါ-ဝတၳဳ-ပုဂၢိဳလ္စဲြမ်ားေၾကာင့္ ၿပိတၱာခန္းတန္းဝင္ၾကရမယ္။

Wednesday, August 26, 2015

"ေကာမာရျဗဟၼစရိယသီလကုုိ အိမ္ေထာင္သည္မ်ား ေဆာက္တည္နုုိင္သလား"


အိမ္ေထာင္သည္ျဖစ္ၿပီး ကိုယ့္အမ်ိဳးသားနဲ႔ ခဏခြဲေနခ်ိန္မွာ ဒီသီလကိုေစာင့္ထိန္းလို႔ရလားဆရာေလးလို႔ တပည့္ေတာ္ညီမကေမးလာတယ္ဘုရား။ သူကအပ်ိဳတည္းကဒီသီလကိုေစာင့္ထိန္းခဲ့တယ္။ ခု သူ႔အမ်ိဳးသားနဲ႔ခဏခြဲေနရေတာ့ ဒီသီလကိုျပန္ေဆာက္တည္ၿပီးေနတယ္ဘုရား။ တပည့္ေတာ္က ရပါတယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္။ အဲ့ဒါသင့္/မသင့္ ဆံုးျဖတ္ေပးပါဘုရား။

"အပ်ဳိစင္ လူပ်ဳိစင္ဘဝျဖင့္ ေနလုုိသူမ်ား ေစာင့္ထိန္းၾကသည့္ ေကာမာရ ျဗဟၼစရိယသီလ"


ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဗဟုုသုုတျဖစ္ေစပါသည္။ အက်ယ္ကုုိေတာ့ နည္းနည္းရွည္လည္း ရွည္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စာေရးပ်င္းသူဆုုိေတာ့ ခ်ဳံးျပီးေရးေပးလုုိက္တာပါ။ အကယ္၍ အက်ယ္ဖတ္ခ်င္တယ္ဆုုိရင္လည္း ဖတ္ခ်င္တယ္လုုိ႔ မေျပာၾကနဲ႔ေနာ္။ ေျပာတဲ့သူမ်ားလာရင္ ေရးေပးရမွာကုုိး။ စာေရးရတာ အလြန္ကုုိ ပ်င္းတာျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ဖတ္ခ်င္တယ္ဆုုိတဲ့ ကြန္မင့္မ်ားကုုိ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။

"ပညာၾကီးေစနုုိင္သည့္ သပိတ္ေျခစသည့္ အလွဴ"


ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား၏ သပိတ္ေအာက္ကခံရန္ သပိတ္ေျခကုုိ လွဴဒါန္းျခင္းသည္ ပိဋကတ္သုုံးပုုံကုုိ ႏႈတ္ငုုံေဆာင္နုုိင္သည့္ တိပိဋကဓရ မဟာပညာရွိၾကီး ျဖစ္နုုိင္သည့္ အက်ဳိးကုုိ ရရွိနုုိင္၏။ အတန္ငယ္ခ်ဲ႔၍ဆုုိရလ်ွင္ သာမာဝတီမိဖုုရားၾကီး အျခံအရံ အေစအပါး တစ္ဦးျဖစ္သူ ခုုဇၹဳတၱရာသည္ တစ္ခုုေသာဘဝတြင္ ဗာရာဏသီျပည္ ျဗဟၼဒတ္မင္း၏ နန္းေတာ္၌ နန္းတြင္းသူတစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့ဖူး၏။

အမုန္းစိတ္၏ ထြက္ေပါက္။

      တို႔တေတြစိတ္ထဲမွာ ေဒါသဆိုတဲ့ အလိုမက်မွဳ၊ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို မုန္းတီးမွဳဆိုတာ
ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ ျဖစ္ေနလို႔ရွိရင္ စိတ္ႏွလံုးဟာ ပူေလာင္ေနရပါတယ္။ အဲဒီ ပူေလာင္မွဳေတြကို မလို
ခ်င္ဘူး၊ ထာ၀ရ ေအးခ်မ္းေနတာကို လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေမတၱာနဲ႔ အစားထိုးလိုက္ပါ။ ေမတၱာဟာ
အမုန္းစိတ္၏ တကယ့္ထြက္ေပါက္ပါ။

ဘုရားရွင္က သာသနာျပဳ ေစလႊတ္ေတာ္မူျခင္း။

        ျမတ္စြာဘုရားသည္ ပထမ၀ါ၌ မိဂဒါ၀ုန္ေတာတြင္ပင္ ၀ါဆိုေတာ္မူ၏။ နာလက ရေသ့
အား ေမာေနယ်အက်င့္ကို ေဟာေတာ္မူ၏။ သူေဌးသား ယသကိုလည္းေကာင္း၊ သူ၏ သူငယ္
ခ်င္း ၅၄ ေယာက္တို႔ကို လည္းေကာင္း တရားရေစကာ ဧဟိဘိကၡဳ ရဟန္းျပဳေပးေတာ္မူ၏။

ဧတဒဂ္ရ လူေယာက္်ား (၁၀) ေယာက္။

ဧတဒဂ္ရ လူေယာက္်ား (၁၀) ေယာက္မွာ==
 ၁။ တပုႆ၊ ဘလႅိကညီေနာင္ = ေရွးဦးစြာ သရဏဂံုတည္ေသာ အရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။
 ၂။ အနာထပိဏ္သူေဌး = ေပးလွဴတတ္သည့္အရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။
 ၃။ စိတၱသူၾကြယ္ = တရားေဟာေသာအရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။

နိဗၺာန္ကို ရေရာက္ႏိုင္သူ။

        မိလိႏၵမင္းႀကီးက အရွင္နာဂသိန္မေထရ္ကို “ အရွင္ဘုရား နိဗၺာန္ကို အလံုးစံုေသာ
ပုဂၢိဳလ္မ်ား ရေရာက္ႏိုင္ပါသလား ” ဟု ေမးေလွ်ာက္ေသာအခါ အရွင္နာဂသိန္မေထရ္က
“ မင္းႀကီး အလံုးစံုေသာပုဂၢိဳလ္တို႔ မရေရာက္ႏိုင္ေပဘူး” လို႔ ေျဖတယ္။
         “ ဒါျဖင့္ ဘယ္လိုပုဂၢိဳလ္မ်ားမွ ရေရာက္ႏိုင္ပါသလဲဘုရား၊ ရွင္းလင္းမိန္႔ၾကားေတာ္မူ

Tuesday, August 25, 2015

""အထုူးသတိထားစရာ အုုန္းသီး ငွက္ေပ်ာသီးႏွင့္ သာသနာပြဲ"


                                                                                                                                                      သာသနာပြဲဆိုတာ တစ္နည္းအားျဖင့္ ဘုရားကိုလွဴထားတဲ့ ဘုရားပြဲ မဟုတ္လား။ ဘုရားမွာ အုန္းသီးစိမ္းနဲ႔ ငွက္ေပ်ာသီးစိမ္းကို ပြဲလုပ္ၿပီးလွဴတာ။ ဂိုဏ္းသမားေတြ လုပ္ၾကတာပဲ။ သူတို႔ကေတာ့ ဘယ္လိုရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ၾကတယ္ မသိဘူး။ တကယ္ဆိုရင္ ဘုရားအမွဴးရွိတဲ့ သံဃာေတာ္ေတြကို စားဖြယ္ေသာက္ဖြယ္ေတြ လွဴမယ္ဆိုရင္ အဆင္သင့္ဘုဥ္းေပးသံုးေဆာင္ႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ၿပီးလွဴရတယ္။

"ေသာတာပန္ျဖစ္မွန္း ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္သိႏုိင္သလား"


                                  ★ ေသာတာပန္ျဖစ္မွန္း တန္ခိုးအဘိညာဥ္ရွိေသာပုဂၢဳိလ္မ်ား
သိႏုိင္ပါသည္။ အဘိညာဥ္တန္ခိုးမရွိလွ်င္ မသိႏုိင္ပါ။
ဗဟုသုတရွိဖူးသူမ်ားမွာ ထင္႐ုံသာ ထင္ႏုိင္သည္။ ထင္သည့္အတိုင္းဟုတ္မဟုတ္ကို စမ္းသပ္ၾကည့္ရပါေသး၏။
ဥပမာမွာ သိၾကားမင္းသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံ တရားနာရင္းေသာတာပန္ျဖစ္၊ ေသာတာပန္ျဖစ္ၿပီးတစ္ထိုင္တည္းႏွင့္ပင္

ဘုရား ၊ ရဟႏၲာႏွင့္ ငါဟူေသာ ေဝါဟာရ


                                                            ျပႆနာ = ဘုရား ၊ ရဟႏၲာ၌ အတၱစဲြ ရွိသေလာ
ေမးေလ်ွာက္သူ= ေတာစိုးနတ္သားတစ္ဦး
တစ္ဦးေသာ နတ္သားသည္ တစ္ခုေသာ ေတာအုပ္ႀကီး၌ ေန၏ ။ သူေနေသာ ေတာအုပ္ထဲသို႔ ရဟႏၲာႀကီးမ်ား လာေရာက္ေနထိုင္ၾကေလရာ ထိုနတ္သားသည္ ရဟႏၲာႀကီးမ်ား အခ်င္းခ်င္းေျပာၾကေသာ စကားမ်ားကို ၾကားေနရ၏ ။

Monday, August 24, 2015

“ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းကို ဆည္းကပ္"


                                      
ေလာကမွာ အသိရယ္ အက်င့္ရယ္ ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စားရွိတယ္။
သိတာက ၀ိဇၨာ၊က်င့္တာက စရဏ။
သိရံုသိၿပီး မက်င့္ဘူးဆုိရင္ ပညာရွိလို ့မေခၚဘူး။
ဗဟုသုတမ်ားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္လို ့ပဲေခၚႏုိင္တယ္။
ပညာရွိဆုိတာက သိသင့္သိထိုက္တာကို
ကြဲကြဲျပားျပား ျခားျခားနားနားသိတယ္။
ရွင္းရွင္းလင္းလင္း မွန္မွန္ကန္ကန္သိတယ္။

“႐ုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္က ခုိက္တာလား… ေဗဒင္ဆရာက ႐ုိက္တာလား…”


လဲြေနတာေလးေတြကုိ ေျပာေနရင္း
ေနာက္ထပ္အလဲြ တစ္ခုကုိ သြားသတိရမိပါတယ္။
ဘုန္းဘုန္းျမန္မာျပည္မွာ ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္တုန္းက ျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ေန႔ ဒကာမတစ္ေယာက္ စက်င္ေက်ာက္နဲ႔
ထုလုပ္ထားတဲ့ ႐ုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္ တစ္ဆူယူလာၿပီး
ဘုန္းဘုန္းေက်ာင္းကုိ ေရာက္လာပါတယ္။

အမ်ဳိးသမီးဆုုိျပီး အထင္မေသးနဲ႔


အမ်ဳိးသမီးေလးေတြဆုုိျပီး အထင္မေသးၾကနဲ႔။ ေအာက္က ပုုံေတြက ပရိယတၱိသာသနာအတြက္ အားသြန္ခြန္စုုိက္ ၾကိဳးပမ္းေနၾကေသာ အမ်ဳိးသမီး သာသနာ့အႏြယ္ သီလရွင္ဆရာေလးမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။ သက်ဓီတာ သီလရွင္စာတုုိက္(စစ္ကုုိင္း)၏ (၁၃)ၾကိမ္ေျမာက္ သဒၶမၼဒၶဇ စာေမးပြဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီစာေမးပြဲေလးက်င္းပရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က မၾကာေတာ့မီအခ်ိန္မွာ နုုိင္ငံေတာ္အစုုိးရက က်င္းပမည့္ ပထမျပန္စာေမးပြဲစာေမးပြဲ၊

ဒုကၡခပ္သိမ္း ခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ်င္ရင္။

       ျမတ္စြာဘုရားက ဒုကၡျဖစ္တယ္ဆိုတာ တျခားေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး။ ေဟာဒီ တြယ္တာ
မွဳေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ ဒုကၡျဖစ္ျခင္းအေၾကာင္းက တြယ္တာမွဳပဲ။ ဒုကၡခ်ဳပ္ၿငိမ္းခ်င္ရင္ ဒီ တြယ္တာ
မွဳကို ဖယ္ရွားရမယ္။ တြယ္တာမွဳကို ဖယ္လိုက္ႏိုင္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ ဒုကၡဟာ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြား
တယ္။ ႏွစ္သက္တြယ္တာမွဳဆိုတဲ့ အတြယ္အတာ တဏွာရွိေနေသးသမွ် ဘယ္ေခတ္ဘယ္ကာ

စူဠေသာတာပန္။

         ကိေလသာ (၁၀) ပါးအနက္ ဒိဌိ၊ ၀ီစိကိစၦာကို အၾကြင္းမဲ့ ပယ္သတ္ႏိုင္လွ်င္ ေသာတာပန္
ျဖစ္ၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ ဤ ကခၤ ါ၀ိတရဏ၀ိသုဒၶိစခန္း ေပါက္ေသာ ေယာဂီသည္ ယင္း ဒိဌိ၊ ၀ီစိကစၦာ
ကို အၾကြင္းမဲ့ မပယ္သတ္ႏိုင္ေသးေသာ္လည္း အတန္ၾကာေအာင္ ပယ္ႏိုင္ၿပီးျဖစ္၍ ေသာတာပန္

ဧတဒဂ္ရ အမ်ိဳးသမီး (၁၀) ေယာက္။

           ဧတဒဂ္ရ လူမိန္းမ (၁၀) ေယာက္မွာ==
 ၁။ သူေဌးသမီး သုဇာတာ = ေရွးဦးစြာ သရဏဂံုတည္ရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။
 ၂။ ၀ိသာခါ = ေပးလွဴတတ္သည့္အရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။
 ၃။ ခုဇၨဳတၱရာ = အၾကားအျမင္မ်ားသည့္ အရာ၌ ဧတဒဂ္ရသည္။

အဓိပတိသံုးပါး။

        ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ၀ိပႆနာရွဳနည္းတြင္ တရားအားထုတ္
ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဦးစြာလုပ္ေဆာင္ရမယ့္  အဓိပတိသံုးပါးကို လုပ္ေဆာင္ရမယ္။ အဓိပတိသံုးပါးဆို
တာ ၁။ မိမိကိုယ္ကို အားထားၿပီး တရားအားထုတ္ရမယ္။ ငါသည္ စားစရာ၊ ေနစရာမရွိလို႔  အား
ထုတ္တာ မဟုတ္ဘူး။ အို. နာ. ေသ. မြဲ. ကြဲ တည္းဟူေသာ သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြန္ေျမာက္ေစ

Sunday, August 23, 2015

ဘုရားေက်ာင္းကန္သြားမည့္ အမ်ိဳးသမီးမ်ား သတိထားဖို႔ *


ရွင္ေစာပု မိဖုရားႀကီးက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသြားခါနီး သူ႔အေျခြအရံမ်ားကို ေျပာေနသည္မွာ -

ထိပ္ထား တစ္ခုသတိေပးခ်င္ေသးတယ္။ သမီးေတာ္တို႔ေရာ ေသေသခ်ာခ်ာနားေထာင္ၾကေနာ္။
ယခုမယ္မယ္တို႔ သြားရမွာက ရဟန္းေတာ္ေတြ သီတင္းသံုးတဲ႔ ေနရာ၊ မယ္မယ္တို႔ ခ်ယ္သထား
တာက တကယ့္ပြဲလမ္းသဘင္သြားမယ့္အတိုင္းပဲ။ မိန္းမတစ္ေရာက္ရဲ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈနဲ႔

"ဥပုုသ္သည္မ်ား ကြမ္း၊ ေဆးလိပ္ သုံးသင့္ မသုံးသင့္ ျပႆနာ"

ဒီေမးခြန္းရဲ႕ အေျဖ၏ ဇစ္ျမစ္ကား ဝိကာလေဘာဇနာ သိကၡာပုုဒ္ကုုိ အေျခခံျပီး ေပၚထြက္လာျခင္းပါ။ ဥပုုသ္သီလထဲမွာ ဝိကာလေဘာဇနာ ေဝရမဏိ သိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိဟုု ဆုုိ၍ ေဆာက္တည္ရ၏။ အဓိပၺါယ္မွာ ေန႔လြဲ ညစာ စားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ၏ဟူ၍ ျဖစ္သည္။ (ဝိကာလ- ေန႔လြဲမြန္းလြဲေသာအခါ၊ ေဘာဇနာ- စားျခင္း)

အိပ္ရာဝင္ အိပ္ယာထ ရြတ္ဆုိသင့္ေသာ ေမတၱာပုိ႔"

ေမတၱာကုိႏွလုံးသြင္းျခင္းဟာ ႏွလုံးသြင္းသူတုိ႔အား အထူးသျဖင့္ အက်ဳိးမ်ားေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ "သုဘုတိ" ဆုိတဲ့ ရဟႏၱာမေထရ္ဟာ ဆြမ္းခံၾကြတဲ့အခါ အိမ္တုိင္းအိမ္တုိင္းေရွ့၌ ေခတၱရပ္ေနစဥ္အတြင္း ေမတၱာစ်ာန္ ကုိဝင္စားေတာ္မူပါတယ္။