Wednesday, May 3, 2017

အ​ေသလွတဲ့သူျဖစ္​ဖို႔..

၁.. အစြဲကင္းရမယ္။
၂.. တစ္ကိုယ္ေကာင္းမဆန္ရဘူး။
၃.. ကုသိုလ္ပူေႏြးေနရမယ္။
၄.. အသိအျမင္မွန္ကန္ရမယ္။
       ဒီအရည္အေသြး ေလးမ်ိဳးနဲ႔ ျပည့္စံုတဲ့ ကုသိုလ္ပိုင္႐ွင္ျဖစ္မွ ေကာင္းရာသုဂတိ ေရာက္ႏိုင္မယ္...။
       ""မေနရလို႔ ေသရေသာခါ.."" ဆိုတဲ့ စကားအတိုင္းေပါ့..

မေနရေတာ့တာကိုပဲ ေသတယ္ေျပာတယ္..။    ေနတာရပ္သြားရင္ ေသတာပဲေပါ့..  
    အဲ့ဒိီေတာ့ ေနေနတုန္းမွာ ခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲ ကင္းတဲ့စိတ္နဲ႔ ေနသြားမယ္ဆိုရင္   ေနတာေလး ျပတ္သြားတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့   ခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲကင္းတဲ့ စိတ္နဲ႔ျပတ္သြားမွာေပါ့..
          ခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲ ကင္းတဲ့စိတ္နဲ႔ အေနျပတ္သြားတယ္ဆိုတာ ခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲ ကင္းတဲ့စိတ္နဲ႔ ေသသြားတာပဲေပါ့...
ဒါဆိုရင္အေသလွတဲ့ လူ.. ျဖစ္သြားၿပီ ။
     ဒီေတာ့ ေသေသာအခါ ခ်စ္စြဲမုန္းစြဲ ကင္းဖို႔အတြက္    ေနစဥ္မွာကတည္းက.   ခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲ ကင္းေအာင္ႀကိဳးစားၾကရမယ္။   
      လိုရင္းကေတာ့.. ဒါန.. သီလ.. သမထ.. ၀ိပႆ        နာ ကုသိုလ္ အာရံုတစ္ခုခု နဲ႔ေနရင္ ဒီအစြဲကကင္းသြားတာပါပဲ...။
    ႏွာသီး၀ ေလထိရာအရပ္ သတိကပ္ၿပီး ၀င္ေလ ထြက္ေလ ရဲ႕ တိုးသေဘာ... ထိသေဘာနဲ႔. ပတ္သက္ဆက္စပ္လာသမ်ွ ႐ုပ္သေဘာ... နာမ္သေဘာ... ျဖစ္ပ်က္သေဘာေတြကို   ဥာဏ္အဆင့္အားေလ်ွာ္စြာ  သိ..သိေနမယ္ဆိုရင္  ဘာခ်စ္စြဲ မုန္းစြဲမွ အစြဲႏိုင္ေတာ့ပါဘူး..။
         အစြဲကင္းေစတဲ့ နည္းလမ္းေတြ အားလံုးထဲမွာ   ၀င္ေလ ထြက္ေလ ရီုမွတ္မႈ..(အာနာပါနကမၼ႒ာန္း. )   ဟာ အားအကိုးရဆံုး ပါပဲ..။
     ပုဂိၢဳလ္ သတၱ၀ါ မပါ သေဘာသက္သက္ကိုသာ အာရံုျပဳရလို႔ပါ..။    ၀င္ေလ ထြက္ေလရဲ႕ တိုးသေဘာ.. ထိသေဘာ.. ေအးသေဘာ... ေႏြးသေဘာဟာ  ဘာမွ စြဲလမ္းစရာ  အေၾကာင္းမ႐ွိဘူး..။
      ကိုယ့္စိတ္က ဘာ၀နာ အာရံုတစ္ခုခုကို အျမဲဆြဲထားရမယ္...     ဒါဆိုရင္ အဆြဲျမတ္တာေပါ့..    တစ္နည္းအားျဖင့္ ကိုယ့္စိတ္မွာ ဘာ အာရံု ေပၚလာေပၚလာ  ဘာ၀နာတစ္ခုခု ျဖစ္သြားေအာင္  ဆြဲယူပစ္လိုက္ရမယ္..။    ဒါဆိုရင္လည္း.. အဆြဲျမတ္တာပဲ..။ 
      အဆြဲျမတ္ရင္ အစြဲျပတ္ပါတယ္ ။
       ဘာ၀နာ အဆြဲျမတ္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ... အာရံုအဆြဲျမတ္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္...  ခ်စ္စြဲ.. မုန္းစြဲ အစြဲျပတ္ပါတယ္။ 
   ဒါေၾကာင့္ #အစြဲကင္းစင္စိတ္ၾကည္လင္ေသလ်ွင္လွပသည္...။
      အစြဲကင္းရင္ အသက္႐ွင္စဥ္မွာလည္း  စိတ္ၾကည္လင္ပါတယ္..
      စိတ္ေအးခ်မ္းပါတယ္.. ေသၿပီးရင္လဲ ေကာင္းရာ သုဂတိေရာက္ရတဲ့အတြက္ အေသလွပါတယ္ ။
     ရဟႏၱာအဆင့္ထိ အစြဲကင္းရင္ေတာ့ နိဗၺာန္ အၿပီးေရာက္ၿပီး အေသလွပါတယ္..။
         ✏ ဆရာေတာ္အ႐ွင္ဆႏၵာဓိက

No comments:

Post a Comment