ႏိုင္တဲ့အခါ ျမတ္စြာဘုရားက (အႀကံဉာဏ္) ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးထားပါတယ္။ အဲဒီလို မဆံုးျဖတ္ႏိုင္တဲ့
အခါ ေသခ်ာတာကိုလုပ္ပါတဲ့။
ဒီဘ၀မွာ ေကာင္းေအာင္ေနျခင္းျဖင့္ ေနာင္ဘ၀အေရး စိတ္ေအးရမယ့္ အခ်က္ေလးခ်က္ကို
ျမတ္စြာဘုရား ေဟာထားပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဘာသာေရးဆရာက ေဟာတယ္၊ (၁) တမလြန္ေလာက
မရွိဘူးလို႔ ေဟာတယ္။ (၂) တခ်ိဳ႕က ရွိတယ္လို႔ ေဟာတယ္၊ အဲဒီလို-ဆန္႔က်င္ဘက္ ႏွစ္ခုၾကားမွာ
ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားထားတာက “ဒီဘ၀မွာ ေကာင္းေအာင္လုပ္၊ ေမတၱာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာနဲ႔ေန၊
အမ်ားအတြက္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ အေျခခံတဲ့ အကုသိုလ္ေတြ စြန္႔ပယ္ၿပီး
အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟ အေျခခံတဲ့ ကုသိုလ္တရားေတြ ၿပီးျပည့္စံု ေအာင္လုပ္” ပါတဲ့။
အဲဒီလို ျဖဴစင္ေနတဲ့စိတ္ရွိတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ဟာ တမလြန္ေလာက မရွိလည္း ဘာမွ ပူစရာ မလိုပါ။
ဒီဘ၀မွာ ေကာင္းမွဳကုသိုလ္ေတြ ရွိေနရင္ တမလြန္ေလာက ရွိၿပီဆိုရင္လည္း ဟိုဘ၀မွာ ခ်မ္းသာတဲ့
ဘ၀ ေရာက္သြားပါမယ္၊ ဒါဆို-စိတ္သက္သာရာ
ရသြားပါတယ္။ ဘယ္ဘက္က ၾကည့္ၾကည့္ သူ႕အတြက္က လံုေလာက္ပါတယ္။ ဒီဘ၀မွာ ေကာင္း
ေအာင္ေနသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ တမလြန္ဘ၀ ရွိတယ္ဆိုရင္လည္း ေနာင္ဘ၀ ငါေကာင္းတဲ့ဘံု
ေရာက္မွာပါပဲ၊ တမလြန္ေလာက မရွိဘူးဆိုရင္လည္း ဘာမွ ပူစရာကိစၥမရွိပါ။ ဒီဘ၀မွာ ေကာင္းမွဳ
ကုသိုလ္ေတြ လုပ္ေနျခင္းျဖင့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာနဲ႔ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ သြားႏိုင္ပါ
တယ္။ ဒီလိုနဲ႔- စိတ္သက္သာရာ ႏွစ္မ်ိဳးရပါတယ္။
ေနာက္ (၃) အကုသိုလ္ဆိုတာ မရွိဘူး၊ အကုသိုလ္ ဆိုတာ လုပ္လို႔မရဘူးလို႔ ေျပာတဲ့ပုဂိၢဳလ္
က တစ္ဦး၊ (၄) လုပ္လို႔ရတယ္လို႔ ေျပာတဲ့ပုဂိၢဳလ္ကတစ္ဦး၊ ဒီလိုႏွစ္မ်ိဳး ကြဲေနပါတယ္။ လုပ္လို႔မရ
ဘူးဆိုရင္ ငါကိုယ္တိုင္ကမွ အကုသိုလ္မလုပ္တာ၊ မလုပ္ရင္ အကုသိုလ္အက်ိဳး ဘယ္လာမလဲလို႔
သက္သာရာရပါတယ္။ ႏွစ္ဖက္စလံုး သူ႔အတြက္ ေသခ်ာေပါက္ခ်ည္းပဲ။ မလုပ္ျခင္းေၾကာင့္လည္း
အကုသိုလ္မရဘူး၊ လုပ္မျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္လည္း အကုသိုလ္ မျဖစ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ေလးဘက္ေလး
တန္က သက္သာရာရပါတယ္။ ဒီလို- ေသခ်ာတဲ့ နည္းစနစ္ကို လိုက္နာက်င့္သံုးရမယ္လို႔ ျမတ္စြာ
ဘုရားက ကာလာမသုတ္မွာ ေဟာၾကားထားပါတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားက အကုသိုလ္ေတြေရွာင္ဖို႔၊ ကုသိုလ္ေတြေဆာင္ဖို႔၊ ေမတၱာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာ၊
ဥေပကၡာတရားေတြ ပြားမ်ား အားထုတ္ၾကဖို႔ဆိုတဲ့ ဒီအေျခခံတရားေတြကို ကာလာမ အမ်ိဳးသား
ေတြကို ေဟာၾကားသြားပါတယ္။ ေကသမုတၱိယာ ကာလာမာေကသမုတၱနိဂံုးမွာေနတဲ့ ကာလာမ
လူမ်ိဳးေတြ အင္မတန္မွ သေဘာက်ၿပီး ေနာက္ဆံုး ဗုဒၶဘာသာအျဖစ္ကို ခံယူၾကပါတယ္တဲ့၊
ဒါက-ကြယ္လြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ စိတ္ပူစရာ မလိုတဲ့ နည္းလမ္းျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္မို႔ တရားခ်စ္ခင္သူေတာ္စင္ပရိသတ္တို႔ ကာလာမသုတၱန္အတိုင္း ျမတ္စြာဘုရား
ေဟာၾကား ဆံုးမတဲ့တရားကို နာယူမွတ္သားၿပီး မိမိတို႔ဘ၀မွာ တကယ္ ဆင္ျခင္စဥ္းစားရမွာက
အျပစ္ရွိတဲ့အရာလား အျပစ္မရွိတဲ့အရာလား၊ အကုသိုလ္လား ကုသိုလ္လား၊ ပညာရွိေတြ ကဲ့ရဲ႕တဲ့
အရာလား ခ်ီးမြမ္းတဲ့အရာလား၊ လက္ေတြ႕က်င့္သံုးလို႔ရွိရင္ ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာကို ေပးတတ္သ
လား ဆင္းရဲဒုကၡကို ေပးတတ္သလား ဆိုတာေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ- အတိုင္းအတာေတြနဲ႔ ဆင္ျခင္
သံုးသပ္ၿပီး ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္ျဖင့္ဆံုးျဖတ္ကာ လက္ေတြ႕ လိုက္နာက်င့္သံုးၾကရမွာ ျဖစ္တယ္လို႔
ကိုယ္စီကိုယ္စီ သေဘာက်ၿပီး က်င့္ၾကံႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ႏိုင္ၾကပါ ေစကုန္သတည္း။
{၁၃၇၃ ခုႏွစ္၊ နတ္ေတာ္လဆန္း(၁)ရက္၊ ၂၆-၁၁-၂၀၁၁ (စေနေန႔)၊ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး၊
မဟာေအာင္ေျမၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေဒါက္တာအရွင္နႏၵမာလာဘိ၀ံသ ေဟာၾကားေသာ“ကာလာမသုတ္
အႏွစ္ခ်ဳပ္” တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏုတ္ေရးသား ပူေဇာ္ပါသည္။ }
(မွားယြင္းမွဳမ်ားရွိေသာ္ အစဥ္သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္
ဦးခိုက္ေလွ်ာက္ထားပါသည္ ဆရာေတာ္အရွင္သူျမတ္ဘုရား)
ဦးသိန္းေ၀။
http://www.facebook.com/damanadi.tk
http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment