••• ► “ေလာဘ၏ဆိုးက်ိဳးမ်ား”
တစ္စံုတစ္ခုကိုလိုခ်င္တပ္မက္ေသာစိတ္ျဖင့္ ေသလွ်င္ ၿပိတၱာဘံုေရာက္သည္။
••• ► “ေဒါသ၏ဆိုးက်ိဳးမ်ား”
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို အမ်က္ထြက္ေသာ စိတ္ျဖင့္ ေသခဲ့လွ်င္ ငရဲဘံုသို႕ ေရာက္ရသည္။
••• ► “ေမာဟ၏ဆိုးက်ိဳးမ်ား”
ေတြေ၀မိုက္မဲေသာ ေမာဟစိတ္ျဖင့္ေသခဲ့လွ်င္ တိရစာၦန္ဘံုသို႕ေရာက္သည္။
••• ► “သီလျဖင့္ေသျခင္း”
သီလစင္ၾကယ္သူအားစိတ္စင္ၾကယ္ျခင္းေၾကာင့္လိုရာဆႏၵ ျပည့္၀ၾကျပီး ေသခဲ့လွ်င္ေသာ္ နတ္ျပည္ေရာက္သည္။
••• ► “ဘာ၀နာျဖင့္ေသျခင္း”
ဘာ၀နာျဖင့္ အေသျမတ္ခ်င္သူမ်ားသည္ မိမိအားသန္ရာ သမထကမၼ႒ာန္း တစ္ခုခုကို၄င္း၊
၀ိပႆနာကမၼ႒ာန္းကို၄င္း အခ်ိန္ရႏိုင္သေလာက္ ပြားမ်ားထားၾကရမည္။
ဘယ္ဘာသာ၀င္မဆို ေသခါနီးအခ်ိန္တြင္
တျခားအာ႐ံုကို စိတ္အေရာက္မခံပဲ
မိမိပြားမ်ားေနက် အာ႐ံု(ဘာ၀နာ/ဂါထာ)ကို
ပြားမ်ားေနလိုက္႐ံုသာရွိပါသည္။
အျမဲပြားမ်ားေသာ ဘာ၀နာကိုမဆိုထားဘိ
ေသခါနီး တခဏမွ် ပြားမ်ားရေသာ
ဘာ၀နာေၾကာင့္ ျဗဟၼျပည္ေရာက္ရေသာ
သာဓကမ်ားစြာရွိသည္။
••• ► '‘ေသျခင္း(၄)မ်ိဳး’'
၁။ သက္တမ္းကုန္လို႔လည္း ေသႏိုင္တယ္။
၂။ ကုသိုလ္ကံ ကုန္လို႔လည္း ေသႏိုင္တယ္။
၃။ အသက္ကံႏွစ္ပါလံုး ကုန္လို႔လည္း ေသႏိုင္တယ္။
၄။ သူတစ္ပါးက သတ္ျဖတ္လို႔လည္း ေသႏိုင္တယ္။
“ငါ့အားေသရျခင္း သေဘာသည္ အျမဲရွိ၏
ငါ့အား အသက္ရွင္၍ေနရျခင္း သေဘာသည္ အျမဲမရွိ”
••• ► '‘ပုထုဇဥ္တို႕ မသိႏိုင္ေသာအရာငါးမ်ိဳး’'
၁။ ဘယ္အသက္အ႐ြယ္မွာ ေသမည္ဟုမသိႏိုင္၊
၂။ ဘယ္အနာေရာဂါႏွင့္ ေသမည္ဟုမသိႏိုင္၊
၃။ နံနက္၊ ေနလည္၊ ည ဘယ္ကာလမွာေသမည္ဟု မသိႏိုင္၊
၄။ ဘယ္သၤခ်ိဳင္းမွာ ခ်မည္ဟုမသိႏိုင္၊
၅။ ငရဲ၊ တိရစာၦန္၊ ၿပိတၱာ၊ လူ၊ နတ္၊ ဘယ္ဘံုေရာက္မည္ဟု
မသိႏိုင္ျခင္းတို႔ ျဖစ္သည္။
••• ► '‘ေန႔စဥ္ပြားပါ ဤငါးျဖာ’'
၁။ ငါသည္ အိုျခင္းသေဘာ ရွိသည္ျဖစ္၏။
အိုျခင္း သေဘာတရားကို မလြန္ဆန္နိဳင္။
၂။ ငါသည္ နာျခင္းသေဘာ ရွိသည္ျဖစ္၏။
နာျခင္း သေဘာတရားကို မလြန္ဆန္နိဳင္။
၃။ ငါသည္ ေသျခင္းသေဘာ ရွိသည္ျဖစ္၏။
ေသျခင္း သေဘာတရားကို မလြန္ဆန္နိဳင္။
၄။ ငါ့အား ခပ္သိမ္းေသာ ႏွလံုးကို ပြားေစတတ္ေသာ
အေဆြအမ်ိဳး၊ အေဆြခင္ပြန္း၊ ခ်စ္ကၽြမ္း၀င္သူတို့ႏွင့္
အရပ္တစ္ပါးသို႔ ေျပာင္းသြားသျဖင့္ ရွင္ကြဲကြဲရျခင္းသည္၄င္း၊
ဘ၀တစ္ပါးသို ့ ေျပာင္းသြားသျဖင့္ ေသကြဲကြဲရျခင္းသည္၄င္း ျဖစ္တတ္ေခ်၏။
၅။ ငါသည္ ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာရွိသည္၊
ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရင္းရွိသည္၊ ကံသာလွ်င္ အေမြခံရွိသည္။
ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ိဳးရွိသည္၊ ကံသာလွ်င္ ကိုးကြယ္လဲေလ်ာင္းရာရွိသည္ ျဖစ္၏။
ေကာင္းသည္လည္းျဖစ္ေသာ၊ မေကာင္းသည္လည္းျဖစ္ေသာ အၾကင္ကံကို ျပဳအံ့။
ထိုျပဳေသာ ေကာင္းမွဳ မေကာင္းမွဳကံ၏ ေကာင္းေမြ ဆိုးေမြခံသည္ ျဖစ္ရအံ့။
(ကံ = အလုပ္ = ေစတနာ)
ေစတနာေကာင္းလွ်င္ ကံေကာင္းမည္သာၿဖစ္၏။
ငါ့ေစတနာအတိုင္း ငါ့ကိုအက်ိဳးေပးမည္မွာ မုခ်ဧကန္ၿဖစ္ေခ်၏။
(မရဏာႏုႆတိ)
ႏွလံုးသားအာဟာရ
ေဖ့ဘုတ္မွတဆင့္
No comments:
Post a Comment