Saturday, May 2, 2015

(သကၠာယဒိ႒ိကို မသတ္ဘဲ တဏွာကိုသတ္၍ မျဖစ္နိင္ေသာ အေၾကာင္း) to day special

၀ိပသနာေလ့လာ အားထုတ္သူ မ်ားယေန႔ ေခတ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား တရားစခန္းရိပ္သာမ်ားတြင္ ေဟာၾကားျပသေနေသာ အလြဲေလးတစ္ခုကိုေျပာျပခ်င္လို႔ပါ အလြဲၾကီးဟုဆိုလွ်င္လဲရပါသည္ အဘယ္အေၾကာင္းဟူမူကာ တသံသရာလံုး စြဲလာခဲ့ေသာ အယူမွား ဒိ႒ိ ကိုအရင္ မျဖဳတ္ဘဲ တဏွာသတ္တရားမ်ားသာ အတြင္တြင္ေဟာေျပာေနၾကျပီး
တဏွာကိုအရင္သတ္ခိုင္းေနၾကတာေတြ႔ရပါတယ္ ဆရာေတာ္ၾကီး တစ္ပါး၏ တဏွာသတ္ပံုေလးကိုလဲေျပာ ပါအုန္းမည္ (မင္းတို႔ တဏွာသတ္တဲ့ပံုက အႏူမီးကင္သလိုဘဲ အနာေတြက ယားလြန္ူးလို႔ ကုတ္မနိင္တဲ့အခါ သက္သာဖို႔အတြက္ ခဏမီးကင္ေတာ့ အယားေျပသြားတယ္ ေနာက္နဲနဲၾကာေတာ့ျပန္ယား ျပန္မီးကင္ ဒါ
နဲ႔ မဆံုးေတာ့ဘူး အဓိက အႏူေရာဂါ ျဖစ္တဲ့ ဒိ႒ိ ကိုမွမသတ္ရင္ ကရြတ္ကင္းေလွ်ာက္သလို လည္ေနမွာဘဲ...) လို႔ မိန္႔ပါတယ္ တကယ္ေလ့လာတဲ့အခါမွာလဲ သာမန္ ပုထုဇဥ္ကအစ ေသာတာပန္၊ သဒၵါဂမ္၊ အထိတဏွာမကုန္ဘူး အနာဂမ္အဆင့္ေရာက္ေတာ့ မွ....?တဏွာ ကုန္သြားျပီမထင္နဲ႔ အၾကမ္းစားတဏွာ မျဖစ္ေတာ့ေပမယ့္ အႏုသယကိေလသာ ေခၚတဲ့စိတ္နဲ႔ခံစားမႈရွိေသးတယ္ဆိုဘဲ ရဟႏၱာအဆင့့္ကို ေရာက္မွဘဲ တဏွာကုန္တာဗ်ိဳ႔ ဒါနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး (မဃေဒဝ) ထဲမွာဘယ္လိုဖြဲ႔ဆိုထားလဲ ဆိုေတာ့**** ေသာတာပန္ထိုႏွစ္ခု ဟိုအမႈမကုန္ အနာဂါမ္ဖိုလ္ကိုကူးပါမွ ႏွစ္ကိုယ္ပူးလြတ္ၾကမည့္ပံု*** ေသာတာပန္ထိုႏွစ္ခုဆိုတာ ေသာတာပန္ရယ္ သဒၵါဂမ္ရယ္ကိုရည္ညႊန္းတာပါ ဟိုအမႈနဲ႔ ဆိုတာကေတာ့ ၁၈ ႏွစ္ေက်ာ္ရင္သိၾကပါတယ္ အနာဂမ္မိဖိုလ္ကို ကူးရင္ေတာ့လြတ္ျပီေပါ့ေနာ္ ဒီေတာ့ ဒိ႒ိကိုမသတ္ဘဲ တဏွာကိုေရြးသတ္ေနလို႔ကေတာ့ ကရြတ္ကင္းေလွ်ာက္သလို လည္ေနမွာေတာ့ အမွန္ဘဲဗ် ကဲ...အေပၚကဘြဲ႔ေတာ္မတပ္ထားတဲ့ ဆရာေတာ္ၾကီးရယ္ (မဃေဒဝ) တို႔ပါေဘးခ်ထားလိုက္ မယံုနဲ႔အုန္းဒီတခါ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ေဟာေတာ္မူခဲ့တာေလးကို တင္ျပခ်င္တယ္ _/\_ *** _/\_ *** _/\_ “ တေယာေမ ဘိကၡေ၀ ဓေမၼ အပၸံဟာယ အဘေဗၺာရာဂ ပဟာတံု ေဒါသံ ပဟာတံု ေမာဟံ ပဟာတံု ကတေမ ေယာ သကၠာယဒိ႒ိ‘ အပၸဟာယ၊ ၀ိစိကိစိၧ အပၸဟာယ သီလဗၺတ ပရာ မာသ အပၸဟာယ ဣေမေခါ ဘိကၡေ၀ တေယာ ဓေမၼ အပၸဟာယ အဘေဗၺာ ရာဂံ ပဟာတံု ေဒါသံ ပဟာတံု ေမာဟံ ပဟာတံု”…….။_/\_ *** _/\_ *** _/\_(့ျမန္မာျပန္) သံသရာ၀ဋ္ ေက်ာ့ကြင္းၫြတ္မွ ကင္းလြတ္လိုျငား အိုခ်စ္သားတို႔ သံုးပါးကုန္ေသာ ဤဆိုလတၱံ႕ ေသာ တရားတို႔ကို၊ မထမဦးစြာ မဖယ္ခြါမူ၍ ရာဂတရားကို ဖယ္ခြါျခင္းျငာ ေဒါသကို ဖယ္ခြါျခင္းျငာ ေမာဟကို ဖယ္ခြါျခင္းျငာ မထိုက္ေလေတာ့ျပ၊ီ အဘယ္တရား သံုးပါးတို႔နည္း ဟူမူကား သကၠာယဒိ႒ိကို ပထမဦးစြာ မဖယ္ခြါဟူမူ၍ ၀ိစိကၠိစၧာကို ပထမဦးစြာ မဖယ္ခြါဟူမူ၍ သီလဗၺတပရာမာသကို ပထမဦးစြာ မဖယ္ခြါဟူမူ၍ သံသရာ၀ဋ္ ေက်ာ့ကြင္းၫြတ္မွ ကင္းလြတ္လိုျငား အိုခ်စ္သားတို႔ မုခ်ဧကန္ အမွန္စင္စစ္ အားျဖင့္ သံုးပါးကုန္ေသာ ဤသကၠာယဒိ႒ိ၊ ၀ိစိကိစၧာ၊ သီလဗၺတ ပရာမာသ တရားတို႔ကို ပထမ ဦးစြာ မဖယ္ခြါမူ၍ ရာဂတဏွာကို ဖယ္ခြါျခင္းငွာ ေဒါသကို ဖယ္ခြါျခင္းငွာ ေမာဟကို ဖယ္ခြါျခင္းငွာ အစဥ္အတိုင္သာ ရနိင္ တက္နိင္သည့္ မဂ္စဥ္ႏွင့္ မကိုက္ညီ၍ မထိုက္ေလ ေတာ့သည္။ ( ဒသဂုၤတၱရ ပါ႒ိေတာ္ ) ကဲ က်ေနာ္႔အမ်ိဳးေတြ က်ေနာ္တင္ျပတာကို သဘာ၀က်တယ္ သေဘာက်တယ္ ဆိုရင္ နည္းေလးဆက္ေပးမယ္ ဒိ႒ိကြာေအာင္ ရႈလိုလွ်င္ နာမ္ဓာတ္ကို အာရံုစိုက္၍ ၾကပ္ၾကပ္ဖိရႈ ရႈရသည္၊ ဒိ႒ိသည္ နာမ္မွာ မ်ားမ်ား စူးစိုက္သည္၊ ရုပ္မွာမ်ားစြာ မစူးစိုက္ တဏွာသည္ ရုပ္မွာ မ်ားမ်ား စူစိုက္သည္၊ နာမ္မွာ မ်ားမ်ား မစူးစိုက္၊ အခံဓာတ္ႏွင့္ အတိုက္ဓာတ္ ျပိဳင္ဆိုင္ေသာ အခါ သိမႈစိတ္ေလး ေပၚလာသည္ကို နာနာ ၾကပ္ၾကပ္မွတ္ ၎သိစိတ္ကေလးသည္ လူ. နတ္ ျဗဟၼာ သတၱ၀ါ မဟုတ္ သိမႈသာ ဟုတ္သည္ဟု ဥာဏ္အျမင္သန္ သည့္အတိုင္း ပယ္လိုက္ ယူလိုက္လွ်င္ ဒိ႒ိကြာျပီး အနိမ့္ဆံုး ကလ်ာနပုထုဇဥ္အေနျဖင့္ အပါယ္ေဘးကင္းေ၀းပါမည္အေၾကာင္း သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ရပါသည္ သူေတာ္ေကာင္းတို႔...။(မည္သူကိုမွမရည္ရြယ္ပါ ဓမၼသက္သက္ေရးသားျခင္းျဖစ္ပါတယ္ က်ေနာ္ထက္ပိုသိသူမ်ားမွလဲ ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးနိင္ပါတယ္ အမွန္ျမင္ျပီး အျမင္မွန္နိင္ၾကပါေစ ) မူၾကိဳဆရာ

No comments:

Post a Comment