Tuesday, November 29, 2016

အသုဘ​ေ႐ွ႕မွသံဃာမ်ားႂကြ​ေကာင္​းပါသလား..

၀ိနယသမူဟ ၀ိနိစၦယတြင္ ေျဖထားခ်က္အား ေဖာ္ျပပါမည္..။
      ""ယခုကား ေက်းေတာရပ္ရြာေဒသမ်ားမွာ မသာအသုဘ႐ွိရာ ရြာတြင္း ျပည္တြင္းသို႔၀င္၍ မ်ားေသာအားျဖင့္ မသာေ႐ွ႕က သြားၾက လိုက္ၾကသည္။
   ယင္းသည္ ၀ိနည္း ပညတ္ သိကၡာပုဒ္ေတာ္ႏွင့္ ေလ်ာ္...မေလ်ာ္.. ညီ..မညီ... လဇၨီ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ အေလ့အက်ငိ့ဟုတ္.. မဟုတ္ သိလိုပါသည္.....တဲ့ .

➳ ➳ မတာနံပရိ၀ါရတၳံ အာဂစၦႏၱဴ တ္ိပေကၠာ
...   သႏိၱ နဂႏၱဗၺံ....
  
         လူေသ အသုဘတို႔၏ အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မူပါကုန္ေလာ ဟု ပင့္လာကုန္အံ့.. မလိုက္.. မသြားအပ္...။
           (တတိယပါရာဇိက အ႒ကထာ  )
   ❆ ❆ သိ၀ထိကဒႆ     ေန . အသုဘ ဒႆ    ေနစ မရႆ     တိ ံ... ပဋိလဘိႆ     ာ မာတိ ကမၼ႒ာနသိေသန ဂႏၱံဳ ၀႗တိ....
        သုသာန္ တစျပင္ကို ျမင္ရေသာ္လည္းေကာင္း... အထူးထူး အေထြေထြ  လူေသတို႔ကို ျမင္ရေသာ္၄င္း...    မရဏႆ     တိရကုန္အံ့ဟု အသုဘကမၼ႒ာန္း မရဏႆဘ. တိ ကမၼ႒ာန္းကို အရင္းမူသျဖင့္   သြားသင့္၏...။
              ( တတိယပါရာဇိက အ႒ကထာ )
➳ ➳ ➳ ဂႏၱံဳ ၀႗တီတိ ပရိ၀ါရတၳာယ အာဂစၦႏၱဴ တိ ၀ုေတၳပိဧ၀ံသလႅေကၡတြာ ဂနၱံဳ ၀႗တိ....
     သြားသင့္၏ ဟူသည္ကား အသုဘ တို႔၏ အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မူပါကုန္ေလာ   ... ဤသို႔ ပင့္ေခၚလာေသာလည္း.
ဤသို႔အ႒ကထာဆိုတိုင္း ကမၼ႒ာန္းကို. မွတ္၍  သြားသင့္ ...ႂကြသင့္၏...။
                        ( သာ၇တၳဋီ ) 
       မွတ္ဖြယ္အဓိပၸါယ္အခ်ဳပ္ကား...
    ❆ ❆ အသင့္အတင့္ ကမၼ႒ာန္းတရားကို ႏွလံုးထားႏိုင္လ်ွင္ ရြာတြင္း.. ၿမိဳ႕တြင္းမဆို... အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မုပါဟု ပင့္ေခၚလာေသာ္လည္း... လိုက္သြားအပ္၏..။
****အသုဘ႐ႈႂကြေတာ္မူပါ...စေသာ ဓမၼယုတၱတရားန႔င့္ ေလ်ာ္ေသာ.... ကပၸိယ... အပ္ေသာ စကားျဖင့္   ပင့္ေခၚလာမူကား    သြားအပ္သည္သာတည္း...။
     ❆ ❆ မသာ အသုဘ၏ ပရိသတ္ အျခံအရံ အစည္အပင္ အတင့္အြ ကိုလိုေသာ... အေယာနိေသညမနသိကညရ...
မသင့္မတင့္ ႏွလံုးသြင္းမူ ကမၼ႒ာန္းမွ လြတ္ေသာစိတ္႐ွိမူကား  ""အသုဘႂကြပါ ..."""စေသာ ူုူဓမၼယုတၱတရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ ..ကပၸိယ အပ္ေသာ စကားျဖင့္ ပင္ ပင့္ေခၚလာေသာ္လည္း..မသြားအပ္ မလိုက္အပ္ေပ...။...။
ထိုသို႔မွတ္ယူေသာ... ပညာ႐ွိနည္းမွီ လဇၨီသူေတာ္ေကာင္းတို႔.   ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ျခင္းမကင္းလြတ္ရာေသာ သေဘာ႐ွိ၍ မပင့္အပ္... မသြားအပ္...ဟု မွတ္ယုူရမည္...။....
  #ဤကား၁၂၁၇ ခုႏွစ္ အမရပူရေ၇ႊၿမိဳ္ေတာ္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏  အဆံုးအျဖတ္ ျဖစ္ပါသည္..။...

No comments:

Post a Comment