(၁) သစ္ပင္. ျခံဳ. ျမက္. သရက္. ပိနၷဲ စသည္တို႔မွာ မ်ိဳးေစ့႐ွိမွ ျဖစ္ႏိုင္သည္..။
(၂ ) လူတို႔၏ ခ်မ္းသာစီးပြား ပစၥည္းဥစၥာ တို႔မွာ ေ႐ွးကုသိုလ္ကံတို႔မွ ရႏိုင္သည္..။
( ၃ ) လူတို႔၏ ယခုဘဝ ယခုသႏၱန္တြင္ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္ နိဗၺာန္ရေရးမွာ ေ႐ွးပါရမီ႐ွိမွ ရႏိုင္ၾကသည္..။
အထက္ပါစကားၿကီး သံုးခြန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ သစ္ပင္
ျခံဳပင္ေပါက္ရန္ မ်ိဳးေစ့သည္ ပဓာန ျဖစ္ေသာ္လည္း ...
ထိုမ်ိဳးေစ့႐ွိယံုျဖင့္ မလံုေလာက္ဘဲ ေန.. ေရ.. ေျမ. လယ္လုပ္သူ၏
ဝီရိယ စသည္တို႔ လိုေသးသည္..။
လူတို႔စီးပြား.. ပစၥည္း.. ဥစၥာ ခ်မ္းသာေရး၌
ေ႐ွးကုသိုလ္ကံသည္ ပဓာနျဖစ္ေသာ္လည္း မိဘ ဆရာသမားတို႔၏ အဆံုးအမ ..
လူတို႔၏ ဝီရိယ စသည္တို႔ လိုအပ္ေသးသည္...။
ထို႔ေနာက္ ယခုဘဝ မဂ္ ဖိုလ္ ရေရး.. နိဗၺာန္ရေရးမွာ
#ေ႐ွးပါရမီေဟာင္း သည္ ပဓာန ျဖစ္ေသာ္လည္း လူတို႔၏ လက္ငင္းဘဝ၌
ဥပဇ်ၥာယ္ဆရာေကာင္း ... လူတို႔၏ ဝီရိယ စသည္တို႔ လိုအပ္ေၾကာင္း
႐ွင္လင္းေသာၾကားခဲ့သည္..။
လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးကပင္..
အခ်ိဳ႕ေသာ ဗုဒၶဘာသာဝင္ သူေတာ္စင္တို႔က ယခုလက္ငင္း ရ႐ွိထားတဲ့ ဘဝကို တန္ဖိုးမထားဘဲ ေနာင္ပြင့္လတၱံ ့ ေသာ အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္၌သာ ကြၽတ္တမ္းဝင္လိုေသာ ဆႏၵ ႐ွိၾကသည္..။
အခ်ိဳ႕ေသာ ဗုဒၶဘာသာဝင္ သူေတာ္စင္တို႔က ယခုလက္ငင္း ရ႐ွိထားတဲ့ ဘဝကို တန္ဖိုးမထားဘဲ ေနာင္ပြင့္လတၱံ ့ ေသာ အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္၌သာ ကြၽတ္တမ္းဝင္လိုေသာ ဆႏၵ ႐ွိၾကသည္..။
ဤသို႔ေသာ ပုဂိၢဳလ္တို႔အတြက္ ေနာင္အရိေမေတၱယ် ဘုရား သာသနာမွာ ရပါလိမ့္မည္ဟု ထင္တတ္ၾကသည္..။
သာသနာႀကီးႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳပါလ်ွင္ ထင္ၾကတိုင္းပင္ ပါႏိုင္ၾကပါ၏..။
⭐⭐
သာသနာေတာ္ႀကီး ႏွစ္ပါး၏ အၾကား၍က သာသနာပ ဘဝ ကႏၱာရ ခရီး အမိုက္နယ္ၿကီးမွာ အေမွာက္အမွားႀကီး ဘယ္ေရႊ႔ ဘယ္မ်ွ ေတြ႔ၾကံဳရလိမ့္မည္ မသိ..။ သတိမူၾကေလကုန္...... ဟူ၍ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ နိယာမဒီပနီက်မ္းတြင္ေဖာ္ျပထားသည္..။
⭐⭐
သာသနာေတာ္ႀကီး ႏွစ္ပါး၏ အၾကား၍က သာသနာပ ဘဝ ကႏၱာရ ခရီး အမိုက္နယ္ၿကီးမွာ အေမွာက္အမွားႀကီး ဘယ္ေရႊ႔ ဘယ္မ်ွ ေတြ႔ၾကံဳရလိမ့္မည္ မသိ..။ သတိမူၾကေလကုန္...... ဟူ၍ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ နိယာမဒီပနီက်မ္းတြင္ေဖာ္ျပထားသည္..။
➳ ➳ ျမတ္စြာဘုရား ပရိနိဗၺာန္စံေတာ္မူခါနီးတြင္
သုဘဒ္ရဟန္းအား... """ ငါဘုရား သာသနာေတာ္တြင္ ငါ ၫႊန္ၾကားျပသခဲ့ေသာ
ဝိပႆနာ တရားကို ေကာင္းစြာက်င့္ၾကံ အားထုတ္ပါက ဤေလာက၌
ရဟႏၱာပုဂၢိဳလ္ထူးမ်ား မဆိတ္သုန္းႏိုင္ေသး.. """" ဟု
ေဟာေတာ္မူခဲ့သည္..။
🌹🌹 ဝိပႆနာတရားကို က်င့္ၾကံအားထုတ္ႏိုင္ပါက ဤဘုရား
သာသနာတြင္ပင္ ေသာတာပန္.. သဂဒါဂါမ္.. အနာဂါမ္မ်ားႏွင့္
ရဟႏၱာမ်ားလည္း ျဖစ္ႏိုင္ေသးေၾကာင္း.. ( ဝါ )
မဆိတ္သုန္းႏိုင္ေသးေၾကာင္း ယံုၾကည္စြာ လက္ခံၿပီး
က်င့္ၾကံအားထုတ္ရန္ တိုက္တြန္းလိုပါသည္..။
No comments:
Post a Comment