Wednesday, May 29, 2013

အင္း၀ျမိဳ ့ ရဟႏၱာ အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရ

ဘၾကီးေတာ္လက္ထက္ အင္း၀ျမိဳ ့ မိုးထိေက်ာင္း၌ စာေပပရိယတၱိသင္ယူေနဆဲ
သီတင္းသံုးေဖာ္ မိတ္ေဆြရဟန္း ႏွစ္ပါးရွိ၏။ တစ္ပါးက အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရ၊
တစ္ပါးက အရွင္၀ိသုဒၶါစာရ၊ ၀ိနည္းအရာ၌ ရုိေသေလးစား၍ တစ္ပါးကိုတစ္ပါး
အလြန္ခ်စ္ကြ်မ္း၀င္ၾကသည္။ စာေပပရိယတၱိလည္း ကြ်မ္းက်င္ၾက၏။

တစ္ေန ့ေသာအခါ အရွင္သုဒၶမၼာလကၤာရက အရွင္၀ိသုဒၶါစာရအား -
“ငါ့ရွင္ ၊ ငါတို ့သည္ ရခဲေသာ လူ ့ဘ၀တြင္ ရဟန္းဘ၀ကိုလည္း ရခဲ့ၾကျပီ။

စာေပပရိယတၱိလည္း စြမ္းအားရွိသေလာက္ တတ္ေျမာက္ၾကျပီ၊ အျပစ္မေရာက္ရုံေနသည္မွအပ
ရဟန္းကိစၥကားမလုပ္ရေသး၊ ရဟန္းကိစၥ မျပီးေသးသမွ် သံသရာေဘးကား
ရင္ေလးစရာျဖစ္ေပသည္။ အလြန္ၾကီးမားေသာ ပိဂၤလငါးၾကီး တစ္ေကာင္မွာ လြန္ခဲ့ေသာ ဘ၀က ေက်ာင္းတိုက္ေပါင္းမ်ားစြာ တပည့္ေပါင္းမ်ားစြာကို ပရိယတၱိသင္ၾကားေပးခဲ့ေသာ
လြန္စြာက်မ္းဂန္တတ္ မေထရ္ၾကီးတစ္ပါးျဖစ္သတတ္။ ပရိယတၱိမွ်ျဖင့္ အပါယ္ေဘးမွ
မေအးႏိုင္ေသးေခ်။ “ပရိယတၱိ ဗဟုေလာ ေနာ ဓမၼ၀ိဟာရီ” စာေပက်မ္းဂန္ တတ္သိရုံမွ်ျဖင့္
တရားရႈသူမမည္ေသး။ ၀ိပႆနာတရားအားထုတ္ရန္ အခ်ိန္ေတာ္ျပီဟု ေအာက္ေမ့သည္ ငါ့ရွင္” ဟု
တိုင္ပင္ေလသည္။
အရွင္၀ိသုဒၶါစာရလည္း နဂိုကပင္ သံေ၀ဂဥာဏ္ ပါရမီဓါတ္ခံရွိသည့္အားေလ်ာ္စြာ၊
“ယခုအခါ မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္ စ်ာန္အဘိဥာဏ္ တရားမ်ားရေကာင္းသည္ဟု
တပည့္ေတာ္ယံုၾကည္ပါသည္၊ ေရွးမဆြကပင္ ၀ိပႆနာအားထုတ္ရန္ ဆႏၵရွိပါသည္ကို
ယခုကဲ့သုိ ့အမိန္ ့ရွိ၍ ၀မ္းေျမာက္လွပါသည္၊ သို ့ေသာ္လည္း ဤအလုပ္သည္ ဆရာႏွင့္ကင္း၍
မလုပ္အပ္ပါ။ ‘ယထာဘူတံ ဥာဏာယ သတၱာ ပရိေယသိတေဗၺာ’ ရုပ္ႏွင့္ နာမ္ကို အမွန္တက်သိရန္
ဆရာရွာရမည္ဟုလည္း ေဟာေတာ္မူပါသည္၊ ဆရာေတြ ့ပါျပီလားဘုရား” ဟု ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထား၏။
” ငါ့ရွင္ေျပာသည္ကိုလည္း သေဘာက်ေပ၏၊ ဤသို ့ျဖစ္လွ်င္ က်မ္းဂန္လည္း တတ္ေျမာက္၍
တရားေပါက္ေအာင္လည္း ျပႏိုင္စြမ္းေသာ ဆရာကို ရွာၾကမည္၊ ဥပတိႆ ၊ ေကာလိတ တို ့ကဲ့သို့
ငါ့ရွင္လည္း တစ္လမ္းၾကြ၊ တပည့္ေတာ္ကလည္း တစ္လမ္းထြက္ပါမည္၊ ဆရာကိုေတြ ့လွ်င္
တစ္ဦးကိုတစ္ဦး အသိေပးစတမ္း”ဟု အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရကေျပာ၍ အခ်င္းခ်င္းကတိက၀တ္ထားကာ
သပိတ္တစ္လံုး သံုးထည္ေသာ သကၤန္းျဖင့္ ဆရာရွာထြက္ၾကရာ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့ေလသည္။
အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရသည္ ေရာက္ေလရာရာ သတင္းကို စံုစမ္းနားခံရင္း ေနာက္ဆံုးတြင္
စစ္ကိုင္းေတာင္သို ့ေရာက္ေလသည္၊ ထုိအခ်ိန္က ေရစၾကိဳမွ စ်ာနာလာဘိ အရွင္ျမတ္ ပဘာေခ်ာင္၌
သီတင္းသံုးေတာ္မူစျဖစ္သည္။ အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရသည္ အရွင္၀ိသုဒၶါစာရ ဘယ္အရပ္သို ့ေရာက္ေနေၾကာင္း စံုစမ္းမရသျဖင့္ ပဘာေခ်ာင္သို ့တစ္ပါးတည္းၾကြလာျခင္းျဖစ္၏။
အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရသည္ ပဘာေခ်ာင္ စ်ာနာလာဘိပုဂၢိဳလ္ထံသို ့ေျခေတာ္ဦးခိုက္ရွိခိုးကာ
ကမၼ႒ာန္းတရားခ်ီးျမွင့္ရန္ ရုိေသစြာေလွ််ာက္ထားသည္။ ထိုအခါ ေယာဂီတို ့လိုက္နာရျမဲျဖစ္ေသာ
ကမၼ႒ာန္းဘာ၀နာ၏ ပရိကံ (ေရွ့ေျပးျပင္ဆင္မႈ) မ်ားကို မိန္ ့ေတာ္မူသည္။
ပလိေဗာဓ ဆယ္ပါးကို တင္းၾကပ္စြာေရွာင္ခိုင္းသည္။
“ငါ့ရွင္ ၊ သီလကို ဦးစြာစင္ၾကယ္ေစရမည္။ သီလေျခေထာက္မပါဘဲ သြား၍မရ။ ၂၂၇ သြယ္ အက်ယ္အားျဖင့္ မ်ားျပားလွေသာ္လည္း ကိုယ္ႏႈတ္စိတ္ သံုးပါး ေစာင့္ႏိုင္လွ်င္ ျပီးေတာ့သည္။ ထိုသံုးမ်ိဳးတြင္လည္း
မိမိစိတ္တစ္ခုကို ႏိုင္လွ်င္ မည္သည့္က်င့္၀တ္မွ် ၀န္မေလး။ အလံုးစံုေပါ့ပါးသြားေတာ့သည္။
ပရိကၡရာ ၈ ပါးမွ တစ္ပါးအပို မိမိအပိုင္မထားရ၊ ပစၥည္းအပိုထားလွ်င္ တစ္ပါးတည္းေနေသာ္လည္း
ဧကစာရမမည္။ ‘မီးခိုးမစဲ ရဟန္းမြဲ’ ဆိုသကဲ့သုိ ့ လွ်ာအလိုလိုက္လွ်င္ ဆံုးဖြယ္မရွိ’ရသမွ်ႏွင့္ေရာင့္ရဲရမည္၊
ငါ့ရွင္တတ္ႏိုင္မည္ေလာ” ဟု ေမးေတာ္မူ၏။
အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရကလည္း “ဆရာခိုင္းသမွ် မျဖစ္မေနလိုက္နာပါမည္” ဟုေလွ်ာက္သည္။
ထိုအခါ ဆရာက ဆက္၍ မိန္ ့သည္မွာ “ငါ့ရွင္ ေကာင္းလွေပ၏၊ ဤသို ့ဆိုလွ်င္ ဘုရားေရွ ့မွာ
ဂုဏ္ေတာ္ကို အာရုံျပဳ ၀တ္တက္ရလိမ့္မည္၊ ကိုယ္ႏွင့္အသက္ကို ဘုရားရွင္အား ရဲရဲ၀ံ့၀ံံ့ စြန့္လွဴျပီး
ေမတၱာကို စူးစူးစိုက္စိုက္ပြား၊ နိဗၺာနဓာတ္ကို စိတ္ကုန္လႊတ္ျပီးေနာက္ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ပြားမ်ားရမည္။ ထြက္ေလ၀င္ေလ ႏွာသီး၀မွ ထြက္တိုင္း၀င္တိုင္း ထိသည္ကို သိေအာင္ ေစာင့္ၾကည့္ရမည္၊
စိတ္ကို အျပင္သို ့မထြက္ေစရ။ ကမၼ႒ာန္းကားမခက္၊ လုပ္ႏိုင္သည့္သဒၶါ ၀ိရိယသာ လိုေတာ့သည္။
ငါ့ရွင္ တစ္ခုတည္းေသာ အသခၤတဓာတ္ ျမတ္ေသာနိဗၺာန္ကိုသာ ေရွးရႈရမည္။”
“ထိနမိဒၶ အ၀ိဇၨာေမာဟ ႏွိပ္စက္လြန္းအားၾကီး၍ လဲေလ်ာင္းအိပ္ရေစကာမူ ႏွာသီး၀မွ သတိကို မလႊတ္ရ။
ျခေသၤ့မင္းမ်ား အိပ္သကဲ့သို ့ ႏိုးလာေသာအခါတြင္လည္း အိပ္စက ကိုယ္ေနေျခလက္ မပ်က္ေစရဘူး။
ထုိမွတစ္ပါး ဥစၥာေထာင္ထုပ္ႏွင့္ ရတနာမ်ားကို ေဆာင္ယူ၍သြားေသာ ခရီးသြားေယာက်္ားသည္ အိပ္လိုေသာ္လည္း မအိပ္စက္၊ ေမာပန္းလွသျဖင့္ တစ္ခုေသာ သစ္ပင္ရိပ္၌ အိပ္ေပ်ာ္သြားေစကာမူ
ဥစၥာ၌ ေၾကာင့္ၾက၍ စိတ္ခ်လက္ခ်မအိပ္ဘဲ ႏိုးလွ်င္ ႏိုးခ်င္း ဥစၥာထုပ္ကို ကိုင္မိလ်က္သား ရွိသကဲ့သို ့ထြက္ေလ၀င္ေလကို ဤကဲ့သို့ ေစာင့္ေရွာက္ရမည္ ငါ့ရွင္”
“အာနာပါန ကမၼ႒ာန္း မထင္ႏိုင္ေသးလွ်င္ ဆြမ္းခံသြားရာ၊ ေရခပ္သြားရာ စသည္တို ့၌ ဘယ္ေျခလွမ္းလွ်င္ ဘယ္ေျခလွမ္းသည္၊ ညာေျခလွမ္းလွ်င္ ညာေျခလွမ္းသည္ဟု ေျခ၌ သတိကပ္၍ အာရုံစိုက္မွတ္သားရမည္။
“ငါ့ရွင္ကား စာေပပရိယတၱိ ကြ်မ္းသျဖင့္ ေတာ္ေပသည္။ စာမတတ္သူမ်ားကား မိမိအသိကုိ
ထင္စားလြန္း၍ ပ်က္စီးတတ္သည္၊ အရာရာ သဒၶါ ပညာ ၀ိရိယ သမာဓိ မွ်တေအာင္ၾကိဳးစားေပေတာ့ ငါ့ရွင္”
စသည္ျဖင့္ ကမၼ႒ာန္းႏွင့္ စပ္သမွ် လိုေလေသးမရွိ ရေအာင္ နည္းေပး ညႊန္ျပေတာ္မူသည္။
မအိပ္မေန ေသေစေတာ့
အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရလည္း ပဘာေခ်ာင္ ဂူတစ္ခု၌ ေနရာရ၍ အားထုတ္ေတာ္မူ၏။
ဦးစြာ၀တ္တက္၏။ ဘုရားရွင္အား ခႏၶာကိုယ္ကို မငဲ့မကြက္ အျပီးအပိုင္လွဴသည္။
ေနာက္ ေမတၱာပို ့အမွ်ေ၀သည္။ ဤနည္းျဖင့္ အားထုတ္ရာ ေမာဟတရား ထိနမိဒၶမ်ားက ႏွိပ္စက္သျဖင့္
ေန ့အားထုတ္လိုက္ ညအခါ ေမာဟဖုံးလိုက္၊ ေမာဟတစ္ထပ္ အေမာဟ(ဥာဏ္ပညာ ၀ိဇၨာ) တစ္ထပ္ျဖစ္ေနသည္။ စၾကၤန္သြားျခင္း၊ ေရေအးေအးႏွင့္ မ်က္ႏွာသစ္ျခင္း၊ စာရြတ္ျခင္း၊ နားရြက္ဆြဲျခင္း စသည္ျဖင့္ အိပ္လိုစိတ္ကို ေျဖရသည္။
ေလးငါးရက္ ရေသာအခါ ဆရာက “ငါ့ရွင္ အိပ္လိုျခင္းကို သည္းမခံႏိုင္၍ အိပ္လွ်င္ တစ္သံသရာလံုးႏိုးေတာ့မည္မဟုတ္၊ အိပ္ခဲ့ရလွျပီ၊ ေယာဂီတို ့အတြက္ မအိပ္ခ်င္ေသာေနရာရွိသည္။
ငါ့ရွင္ေရာက္ေအာင္ သြားရမည္” ဟု မိန္ ့ေတာ္မူရာ အားက်မခံေသာ သဒၶါ ၀ီရိယျဖင့္
“တပည့္ေတာ္ နိသဇ္ဓုတင္ ခြင့္ျပဳလွ်င္ ေဆာင္ပါမည္”ဟု ေလွ်ာက္ရာ ေဆာင္ရန္ တိုက္တြန္းေတာ္မူသည္။
နိသဇ္ဓုတင္ဟူသည္ ေန ့ေရာညပါ မအိပ္ပါဟု ေဆာက္တည္ရေသာ အက်င့္ျဖစ္သည္။
မအိပ္ရုံသာမဟုတ္ ႏိုးလ်က္လည္း ေက်ာခင္း၍မေနရ။ ေမာဟႏွင့္ထိနမိဒၶကို အျပတ္တိုက္ေသာ အဓိ႒ာန္နည္းတစ္မ်ိဳးပင္ျဖစ္သည္။ အရွင္ျမတ္သည္ မအိပ္မေန ေသေသာ္ေသေစေတာ့ဟု နာမက်မ္းျဖစ္သည္ကိုပင္ ဂရုမထားဘဲ ပြားမ်ားရာ ထိနမိဒၶျပင္းျပ၍ စၾကၤန္ေလွ်ာက္ရင္းက လဲက်သည့္အခါက်သည္၊ က်လွ်င္ ျပန္ထ၍ ေလွ်ာက္၏။
တစ္ခုေသာ ညဥ့္ဦးယံတြင္ ပဘာေခ်ာင္မွ ပုညရွင္ေစတီသို ့တက္၍ ဆရာသမားေရွ ့တြင္မွ်မက
ျမတ္စြာဘုရားေရွ ့၌ပင္ နိသဇ္ဓုတင္ကို ေလွ်ာက္ထား၍ ထပ္မံတင္းၾကပ္စြာ ေဆာက္တည္သည္။
“ငါသည္ အသက္ရွင္သမွ် ရဟႏၱာမျဖစ္သမွ် မအိပ္ေတာ့ျပီ” ။ ပထမတြင္ ခက္ခဲသည္ထင္ရေသာ္လည္း
သဒၶါ ဆႏၵ ၀ီရိယတက္လွ်င္ လြယ္ကူေတာ့သည္။
မၾကာမီ တရုဏ၀ိပႆနာ ယထာဘူတဥာဏ္သို ့ သက္၀င္၍ ရုပ္နာမ္ျဖစ္ပ်က္မ်ားကို ျမင္ရေလေတာ့သည္။
ကိေလသာကို တဒဂၤ ၀ိကၡမၻန အားျဖင့္ ပယ္သတ္ႏိုင္ေတာ့၏။ ဤသို ့ေသာလံု ့လျဖင့္ ၀ိပႆနာသမာဒိ႒ိပြားသူမွာ ယခုဘ၀၌ပင္ ရဟႏၱာျဖစ္လွ်င္ျဖစ္ မျဖစ္ေသာ္ ခုနစ္ဘ၀ထက္မလြန္ျပီဟု
အဂၤုတၱရ အ႒ကထာ၌ မိန္ ့ဆို၏။
ပဘာေခ်ာင္ရွိ ရဟန္းရွင္လူေယာဂီမ်ားတြင္ အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရ၏ သတင္းသည္ တစ္ေန ့တစ္ျခား
ေက်ာ္ၾကား၍ ဆရာ၏ အားရေက်နပ္ျခင္း ခံရသူျဖစ္ေလသည္။
တစ္ေန ့ေသာအခါ စ်ာနလာဘီ ပုဂၢိဳလ္ထံ ခြင့္ပန္၍ ယခင္ကတိရွိဖူးေသာ အရွင္၀ိသုဒၶါစာရအား
အသိေပးရန္ တာ၀န္လည္းရွိသည္အတြက္ ပဘာေခ်ာင္မွ ထြက္ခြာခဲ့ေလသည္။
ထြက္လာသည့္အခ်ိန္မွစ၍ အရွင္၀ိသုဒၶါစာရ၏ သတင္းကို စံုစမ္းရာ သတင္းအစအန မရရွိသျဖင့္
မိမိေနခဲ့ဖူးေသာ အင္း၀ျမိဳ ့မိုးထိတိုက္သို ့သြား၏။ အရွင္၀ိသုဒၶါစာရလည္း ႏွစ္ႏွစ္သံုးႏွစ္လွည့္လည္၍ ဆရာရွာမရသည့္အဆံုး စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ မိုးထိတိုက္မွာ စာခ်ေနခိုက္ျဖစ္၍ ပက္ပင္းေတြ ့ၾကေလသည္။
သို ့ႏွင့္ ပဘာေခ်ာင္ဆရာေတာ္အေၾကာင္းမ်ားကို အလာပသလႅာပ ေျပာဆိုၾကျပီးလွ်င္ အရွင္၀ိသုဒၶါစာရလည္း ပဘာေခ်ာင္သို ့ လိုက္ရန္ သေဘာတူလက္ခံလိုက္၏။ မိုးထိေက်ာင္းမွ ႏွစ္ပါးအတူ ထြက္လာ၍ စ်ာနလာဘီပုဂၢိဳလ္ထံ၌ အတူတရားထိုင္ၾကေလသည္။
မ်ားမၾကာမီ အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရကား အားရေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ အားထုတ္ျပီးေနာက္ ဆရာအားရုိေသစြာေလွ်က္ထား၍ ပဘာေခ်ာင္မွ ထြက္ခြာခဲ့သည္။ အမရပူရျမိဳ ့၏ အေရွ ့လမိုင္းနယ္ စီရင္စု
နတ္စုရြာကို ေဂါစရဂါမ္ျပဳ၍ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏။ သမထ ၀ိပႆနာတရားမ်ားကို မိမိလည္း က်င့္ျမဲက်င့္၍ ရဟန္းရွႈ္လူအေပါင္းကိုလည္း နည္းေပးညႊန္ျပေတာ္မူသည္။
ေရာဂါတိုးေလ ၾကိဳးစားေလ
ကာလေတာင္တာ ၾကာလတ္ေသာ္ အရွင္သဒၶမၼာလကၤာရ၌ ေသ၀ပါးနီး ေၾကာက္ဖြယ္သည္းေသာ
ေရာဂါၾကီးတစ္မ်ိဳး စြဲကပ္ေလေတာ့၏။ မည္မွ်ေလာက္ ေရာဂါျပင္းထန္ေစကာမူ
ၾကိတ္မွိတ္သည္းခံေတာ္မူလ်က္ ဦးေခါင္းႏွင့္ ေက်ာကုန္းကို ေခါင္းအုံးႏွင့္အိပ္ယာ၌ မည္သည့္အခါမွ် မခ်ဘဲ
(မအိပ္စက္ဘဲ) ငုတ္တုတ္အားထုတ္ျမဲ အားထုတ္ေတာ္မူရာ ျမင္ရသူ တပည့္မ်ားအတြက္ စိတ္စက္မသာ
ကရုဏာျဖစ္ၾကရသည္။ ေနာက္ဆုံးတပည့္မ်ားတိုင္ပင္ၾက၍
“ဆရာေတာ္ဘုရား ပင္ပန္းလွပါျပီ၊ ေရာဂါလည္းသက္သာလာပါေတာ့မည္၊ နိသဇ္ဓုတင္ကို ခဏခ်ထား၍ က်မ္းမာလာမွ ဆက္လက္အားထုတ္ရန္ သင့္ပါမည္”ဟု ေတာင္းပန္ၾက၏။
ထိုအခါ ေလသံအားႏြဲ ့၍ ယဲ့ယဲ့မွ်ရွိသည့္ၾကားက “တပည့္တို ့ နိသဇ္ဓုတင္ကို အဓိ႒ာန္ေၾကာင့္သာ
ေဆာင္သည္မဟုတ္ ၊ ကမၼ႒ာန္းတရားဟူသည္ ေသခါနီးေလ ဖိ၍ၾကိဳးစားရေလ လုပ္ရသည္။
ေရာဂါမရွိသူပင္ ေပါင္ကို ေက်ာက္တံုးႏွင့္ထု၍ ေ၀ဒနာလုပ္ယူၾကရဖူးသည္။ ေရာဂါကို ခုခံႏိုင္သည္မွ ကမၼ႒ာန္းတရားတစ္ခုသာရွိသည္။ တပည့္တို ့ေသျခင္းတရားကား အဆန္းမဟုတ္။ ဘုရားရဟႏၱာမ်ားေသာ္မွ လြန္ဆန္ႏိုင္ရုိးမရွိျပီ” ဟု မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ တပည့္မ်ားလည္း ဆိတ္ဆိတ္ေနၾကရေတာ့သည္။ အတန္ၾကာအေမာေျဖျပီးေနာက္
“တပည့္တို ့ ငါတို ့ကို ျမတ္ႏိုးလွ်င္ ေသအံ့ဆဲျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ အားမထုတ္ရဖူးေသးေသာ တရားမ်းားျဖစ္ေပၚေစရန္သာ တိုက္တြန္းၾက။ အားထုတ္ဆဲတရားမ်ားကိုကား ေလ်ာ့ပါးဆုတ္ယုတ္ေအာင္
မတားျမတ္ခ်င္ၾကႏွင့္” ဟု ေနာက္ဆံုးစကားကို မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ တပည့္မ်ားလည္း ေရွ့ ဆက္၍ မေလွ်ာက္ရဲၾကေတာ့ဘဲ ဂီလာန၀တ္ကိုသာ ၾကိဳးစားျပဳစုၾကရေတာ့သည္။
မၾကာမီပင္ စုတိ္ကမၼဇရုပ္ ခ်ဳပ္ျငိမ္း၍ ခႏၶာ၀န္သိမ္းေတာ္မူေလသည္။
အခ်ိန္ကား အမရပူရျမိဳ ့ေနျပည္ေတာ၌ ပုဂံမင္းနန္းတက္ခ်ိန္ျဖစ္၏။ တပည့္မ်ားလည္း
အေလာင္းေတာ္ကို ျပင္ဆင္၍ နန္းေတာ္သို ့သတင္းပို ့လႊတ္ရသည္။ အေၾကာင္းမွာ
ဆရာေတာ္သည္ ညီေတာ္အိမ္ေရွ ့မင္းသား (မင္းတုန္းမင္း) ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ ဆရာေတာ္ျဖစ္ခဲ့ေပ၏။ မၾကာမီပင္ မင္းတုန္းမင္းသား (ေနာင္အခါ ပဥၥမသံဂါယနာတင္ မင္းတရားၾကီးျဖစ္သူ) ကဦးစီး၍ မီးသျဂိဳလ္ရသည္။
တပည့္မ်ားလည္း အေလာင္းေတာ္ျပာက်၍ မီးျငိမ္းေသာအခါ သူ ့ထက္ငါ ေရျဖင့္ပက္ဖ်န္း၍ အရုိးကို
ရွာေဖြေကာက္ယူ ပူေဇာ္ၾက၏။ အျခားအရုိးမ်ားမွာ ေၾကမြကြ်မ္းျခစ္သြားေသာ္လည္း တံေတာင္ဆစ္မွ လက္ေကာက္၀တ္အတြင္းရွိ လက္ဖ်ံရုိးႏွစ္ေခ်ာင္းမွာမူ အသစ္စက္စက္ ေရႊပိန္းခ်ထားသကဲ့သုိ့
ေရႊေရာင္မ်ား ၀ါ၀င္းလွပလ်က္ က်န္ရွိရစ္သည္တို ့ကို ဖူးျမင္ၾကရ၏။
အရပ္ေ၀းနီး ေက်ာ္ၾကားျပန္ ့ပြားလ်က္ လူအမ်ားလာေရာက္ ဖူးေျမာ္ၾကေလသည္။
ရဟႏၱာအရွင္ျမတ္ဟူ၍ ေျပာစမွတ္ျပဳၾကေလသည္။
(ဓမၼာစရိယ ဦးေ႒းလႈိင္ ေရးသားေသာ
ရဟႏၱာႏွင့္ ပုဂၢိဳလ္ထူးမ်ား – မွ)
ေမတၱာျဖင့္ စုစည္းေ၀မွ်သူ
အႏိႈင္းမဲ့စာတိုေပစမ်ား
http://www.infinitydhamma.com/မွတဆင့္ခံစားတင္ျပသည္။မူၾကိဳဆရာ၏ဘေလာ့မ်ားကို www.damanady.tk တြင္လဲဖတ္ရႈနိင္သည္။

No comments:

Post a Comment