ေကာသလမင္း ကို ေသာကၠတီယက်မ္းေတြမွာေတာ့ ဘု႐ားေလာင္းလို႔ တိုက္႐ိုက္ ျပထားတယ္ဘု႐ားေဟာမူ႐င္းမွာက် မပါဘူး
ဒီေတာ့ ဘု႐ားေလာင္းမဟုတ္ဘူး ဒီလိုလည္း တပ္အပ္ေျဟလို႔မ႐နိုင္ေသးဘူး ဘု႐ား႐ွင္ တ႐ားေဟာတဲ့အခါ ဥပမာေပး႐င္ ဂုဏ္
႐ည္တူျခင္းကိုသာ အနီးစပ္ဆံုးေပးတယ္ ဗုဒၶဝင္အ႐ေျပာမယ္ဆို သိဝိမင္းဇာတ္ေတာ္က ေကာသလမင္းကို အေၾကာင္းျပဳၿပီးေ
ဟာတာ ေကာသလမင္းက အသဒိသအလွဴကို လွဴၿပီး ေနာက္ေန႔ အသျဟတစ္သိန္းတန္အေပၚ႐ံုကို လွဴလို႔ ႐ဟန္းေတြက ခ်ီးမြမ္း
တဲ့အခါဒီေလာက္ေလးနဲ႔ မခ်ီးမြမ္းေလာက္ေသးဘူး ပညာ႐ွိသူေတာ္ေကာင္းေတြဟာ သာမန္ပစၥည္းကိုမေျဟနဲ႔ ကိုယ္အဂၤါေတြကို
ေတာင္ ႐က္႐က္ေ႐ာေ႐ာလွဴခဲ့ဖူးၿပီ ဆိုၿပီးသိဝိမင္းဇာတ္ေတာ္ကို ေဟာတယ္ ဒီေန႐ာမွာ ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ ဘု႐ားေလာင္းနဲ႔
သာမန္လူဆိုတာ ႏႈိင္းလို႔ မ႐စေကာင္းဘူးဒါ့ေၾကာင့္ တိုက္႐ိုက္ေဟာထားတာ မေတြ႕တာပဲ ႐ွိတယ္ ဂုဏ္႐ည္တူခ်င္းသာခိုင္းႏႈိင္း
တတ္တဲ့အတြက္အထေကာက္႐င္ ဘု႐ားေလာင္းလို႔ အေျဖထြက္တယ္ ဒါက စဥ္းစားတာကိုေျဟတာ ေနာက္တစ္ခု႐ွိတယ္
ျမတ္စြာဘု႐ား႐ွင္တို႔မည္သည္ အက်ဳိးမ႐ွိဘူးလို႔ျမင္႐င္စကားတခြန္းေတာင္ ေျဟ႐ိုးမ႐ွိဘူးအာဠဝီျပည္ကို ႐က္ကန္းသည္မေလးကို
ခြ်တ္ဖို႔ႂကြတံုးကအဲဒီ ႐က္ကန္းသည္မေလးမွတပါး တျခားဘယ္သူမွ မကြ်တ္နိုင္တာကို သိေတာ္မူလို႔ ႐က္ကန္းသည္မေလး မလာ
မခ်င္းဘာတခြန္းမွ မေဟာပါဘူးဒီေတာ့ ေကာသလမင္းကို ဘာေၾကာင့္ တ႐ားေတြ အမ်ားႀကီးေဟာလည္းဘု႐င္မို႔ လာဘ္႐ေအာင္
ေဟာတာလား ဒါလည္း မျဖစ္နိုင္ဘူးဦး႐ီးေတာ္ သုပၸဗုဒၶမင္းေျမသာၿမိဳသြားတယ္ ဘု႐ားဘာမွေဟာမသြားဘူးဒါကိုၾကည့္႐င္ ဘု႐ားက
ေကာသလမင္းကို တ႐ားေတြ စြတ္ေဟာတာ ကြ်တ္လိမ့္နိုးနိုးနဲ႔ ႐မ္းေဟာတာလည္း မဟုတ္လာဘ္႐ွာတာလည္း မဟုတ္ဘူး
သစၥကကိုပဲၾကည့္ဘု႐ားေဟာသြားတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ သူ႔ချမာ သ႐ဏဂံုေတာင္ တည္မသြား႐ွာဘူးဒါျဖင့္ ဘာလို႔ေဟာလည္းဆို
ေတာ့ ခုေဟာလိုက္တဲ့ တ႐ားအထံုေၾကာင့္ ေနာင္အခါ သီဟိုဠ္ေခတ္ သာသနာထြန္းကားခ်ိန္မွာ ႐ဟႏာၱျဖစ္မွာကို သိေတာ္မူလို႔
ေဟာတယ္ဒီေတာ့ ေသခ်ာေဝဘန္မယ္ဆို တ႐ားအသြားအလာ႐ တိုက္႐ိုက္ ဘု႐ားေလာင္းလို႔ေတာ့ မယူ႐ဲ ေစာေစာကလို စဥ္းစား
႐င္ ျဖစ္နိုင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အေၾကာင္းထူးတခုခု႐ွိလုိ႔သာ ဘု႐ားက ေကာသလမင္းကို တ႐ားအမ်ားႀကီး ေဟာတယ္လို႔ ယူဆပါတယ္
(ေဇာ္ထက္ေမာင္)ေက်းဇူးျပဳသည္...။
No comments:
Post a Comment