Saturday, April 23, 2016

ဘုရားက...“ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ေဟာသြားခဲ့သလား...?



ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္မခံခဲ့ပုံပါဠိ
ယာဝကီဝဥၥ ေမ ဘိကၡေဝ၊ ဣေမသု စတူသု အရိယသေစၥသု
ဧဝံ တိပရိဝဋၬံ ဒြါဒသာကာရံ၊ ယထာဘူတံ ဥာဏဒႆနံ၊
န သုဝိသုဒၶံ အေဟာသိ၊
ေနဝ တာဝါဟံ ဘိကၡေဝ သေဒဝေက ေလာေက၊
သမာရေက သျဗဟၼေက သႆမဏျဗဟၼဏိေယာ ပဇာယ သေဒဝမနုႆာယ
အနုတၱရံ သမၼာသေမၺာဓိ`ံ၊ အဘိသမၺဳေဒၶါတိ ပစၥညာသိ`ံ။

ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံပုံပါဠိ
**********************************
ယေတာ စ ေခါ ေမ ဘိကၡေဝ၊ ဣေမသု စတူသု အရိယသေစၥသု၊
ဧဝံ တိပရိဝဋၬံ ဒြါဒသာကာရံ၊ ယထာဘူတံ ဥာဏဒႆနံ သုဝိသုဒၶံ အေဟာသိ၊
အထာဟံ ဘိကၡေဝ သေဒဝေက ေလာေက
သမာရေက သျဗဟၼေက သႆမဏျဗဟၼဏိယာ ပဇာယ သေဒဝမနုႆာယ၊
အနုတၱရံ သမၼာသေမၼာဓိ`ံ ၊ အဘိသမၺဳေဒၶါ တိ ပစၥညာသိ`ံ။ (ဓမၼစၾကာ)
ျမတ္စြာဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံခဲ့ပုံပါဠိ အေထာက္အထားခုိင္ခုိင္လုံလုံရွိပါတယ္။ ေမးခြန္းရွင္အား ျပန္လည္ေမးပါရေစ။ အသင္တုိ႔၏ ဘုရားေရာ ဘုရားအျဖစ္ဝန္ခံခဲ့ပုံ စာေလးတစ္ေၾကာင္းေလာက္ အေထာက္အထား ခုိင္ခုိင္လုံလုံေလး တင္ျပေပးနုိင္ပါမည္ေလာ။
ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္မခဲ့ပုံ၊ ဝန္ခံခဲ့ပုံ ျမန္မာျပန္
ရဟန္းတုိ႔ ပဋိသေႏၶေနရျခင္းလည္း ဆင္းရဲ၏။ အုိရျခင္း၊ ဖ်ားနာရျခင္း၊ ေသရျခင္း၊ မခ်စ္မႏွစ္သက္အပ္ေသာ သတၱဝါ-သခၤါရတုိ႔ႏွင့္ ေပါင္းသင္ရျခင္း၊ ခ်စ္-ႏွစ္သက္အပ္ေသာ သတၱဝါ-သခၤ`ါရတုိ႔ႏွင့္ ေကြကြင္းရျခင္း၊ အလုိရွိအပ္-ေတာင္းတအပ္ေသာ အရာကုိ မရျခင္း၊ အက်ဥ္းအားျဖင့္ စြဲလမ္းမႈ ဥပါဒါန္၏ အာရုံျဖစ္ေသာ ခႏၶာငါးပါး(ရရွိေနျခင္း)တို႔လည္း ဆင္းရဲသည္သာ ျဖစ္ကုန္၏။ ဤဇာတိ စေသာဆင္းရဲတရားစုသည္ ဒုကၡအရိယသစၥာ မည္၏။
ဝတၳဳ-ကာမတုိ႔ကုိ တပ္မက္ေသာ တဏွာ၊ သႆတဒိ႒ိႏွင့္ ယွဥ္ေသာ (ဘဝတည္ျမဲျခင္းကုိ ေတာင့္တေသာ) တဏွာ၊ ဥေစၦဒဒိ႒ိႏွင့္ယွဥ္ေသာ (ဘဝျပတ္ျခင္းကုိ ေတာင္းတေသာ) တဏွာဟူ၍ သုံးမ်ဳိးျပားေသာ ေလာဘ- တဏွာတရားသည္ တဖန္ဘဝသစ္ကုိ ျဖစ္ေစတတ္၏။ ဤတဏွာသည္ ဒုကၡသမုဒယ အရိယာသစၥာမည္၏။
ထုိေလာ တဏွာ၏ပင္ အၾကြင္းမဲ့တပ္မက္ျခင္း ကင္းရာခ်ဳပ္ရာ ထုိေလာဘ တဏွာပယ္စြန္႔ရာ၊ လြတ္လြတ္ေဝးစြာ စြန္႔ပယ္ရာ ကပ္ျငိျခင္းကင္းရာျဖစ္ေသာ နိဗၺာန္သည္ရွိ၏။ ဤဒုကၡခ်ဳပ္ျငိမ္းရာ နိဗၺာန္သည္ ဒုကၡနိေရာဓ အရိယသစၥာမည္၏။
သမၼာဒိ႒ိအစရွိတဲ့ အဂၤါရွစ္ပါးရွိသည့္ ဝဋ္ဒုကၡ၏ခ်ဳပ္ရာ နိဗၺာန္သုိ႔ေရာက္ေၾကာင္းျဖစ္ေသာ (မဇၩိမပဋိပဒါ) က်င့္စဥ္သည္ ဒုကၡနိေရာဓ ဂါမိနီပဋိပဒါေခၚ မဂၢအရိယသစၥာမည္၏။ ဤသစၥာေလးပါးတုိ႔တြင္ ဒုကၡသစၥာကုိ ပုိင္းျခားသိအပ္ျပီဟူ၍လည္းေကာင္း၊ သမုဒယသစၥာကုိ ပယ္အပ္ျပီဟူ၍လည္းေကာင္း၊ နိေရာဓသစၥာကုိ ပစၥေဝကၡဥာဏ္ျဖင့္ မ်က္ေမွာက္ျပဳအပ္ျပီဟုလည္းေကာင္း၊ မဂၢသစၥာကုိ ပြားမ်ားအပ္ျပီဟုလည္းေကာင္း၊ ဤသစၥာေလးပါးတုိ႔၌ သစၥဥာဏ္၊ ကိစၥဥာဏ္၊ ကတဥာဏ္အားျဖင့္ (၃)ပါးအျပန္ရွိေသာ ၃ပါး×၄လီျဖစ္၍ အျခင္းအရာ(၁၂)ပါးရွိေသာ ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ သိျမင္တတ္သည့္ ဥာဏ္အျမင္သည္ ငါဘုရားအား အလြန္အထူး စင္ၾကယ္ျခင္းမျဖစ္ေသးသမ်ွကာလပတ္လုံး ငါဘုရားသည္ နတ္ျပည္ ျဗဟၼာ့ျပည္ႏွင့္ တကြေသာ ၾသကာသေလာက၌လည္းေကာင္း ၊ ရဟန္း၊ ပုဏၰား နတ္ႏွင္တကြေသာ သတၱေလာက၌လည္းေကာင္း အတုမရွိေသာ အရဟတၱမဂ္ဥာဏ္ သဗၺညဳတဥာဏ္ကုိ ထုိးထြင္း၍သိျပီဟု ဝန္ခံေတာ္မူေသး။
ဤသစၥာေလးပါးတုိ႔၌ ဟုတ္တုိင္းမွန္စြာ သိျမင္တတ္သည့္ ဥာဏ္အျမင္သည္ ငါဘုရားအား အလြန္အထူးစင္ၾကယ္ျခင္း ျဖစ္ေသာအခါ၌မူကား ငါဘုရားသည္ ၾသကာသေလာက၌လည္းေကာင္း၊ သတၱေလာက၌လည္းေကာင္း၊ အတုမရွိေသာ အရဟတၱမဂ္ဥာဏ္ သဗၺညဳတဥာဏ္ကုိ ထုိးထြင္း၍ သိျပီဟု ဝန္ခံေတာ္မူျပီ။ ယခု ငါဘုရားအား ငါ၏ အရဟတၱမဂ္ဥာဏ္သည္ မပ်က္စီးနုိင္ေတာ့ျပီ။ ငါ၏ဘဝသည္ ေနာက္ဆုံးျဖစ္ျခင္းေပတည္း။ ယခုတဖန္ ဘဝသစ္၌ ျဖစ္ျခင္းမရွိေတာ့ျပီ ဟူေသာ ပစၥေဝကၡဏဥာဏ္သည္ ထင္ရွားျဖစ္ေပၚေပျပီဟူေသာ အေထာက္အထားမ်ားအခ်ဳပ္ကား သစၥာေလးပါးတုိ႔၌ သစၥဥာဏ္ ကိစၥဥာဏ္၊ ကတၱဥာဏ္တုိ႔ႏွင့္ မသိေသးသမ်ွ ကာလပတ္လုံး ဘုရားျဖစ္ျပီဟူ၍ ဝန္ခံေတာ္မူ၊ သစၥာေလးပါးတုိ႔၌ သစၥဥာဏ္၊ ကိစၥဥာဏ္၊ ကတဥာဏ္တုိ႔ႏွင့္ထုိးထြင္းသိသည့္အခ်ိန္မွစ၍ ဘုရားျဖစ္ျပီဟူ၍ ဝန္ခံေတာ္မူေၾကာင္း ရွင္းလင္းေျဖၾကားလုိက္ရပါသည္။
ေမးခြန္းရွင္၏ အေျဖကုိကား စာေရးသူ ေစာင့္ေမ်ွာ္ပါဦးမည္။
အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုိလ္)

No comments:

Post a Comment