ဒကာ။ ။
ဆရာေတာ္ေတြ တရားေဟာတဲ့အခါ ၀ိပႆနာအပိုင္းေရာက္ရင္ “၀ိပႆနာ ဘူမိ”
“၀ိပႆနာဘံု” ဆိုတဲ့ ေ၀ါဟာရကို မၾကာခဏေျပာေဟာၾကပါတယ္၊ အဲဒီ ၀ိပႆနာဘူမိ
ဆိုတဲ့ စကားပုဒ္ရဲ႕ အနက္အဓိပၸာယ္ကို လင္းျပေပးပါဦး ဆရာေတာ္။
ဆရာ။ ။
၀ိပႆနာဘူမိဆိုတာ ေယာဂီဟာ ေရွးဦးစြာ သမၼသနဉာဏ္နဲ႔ စံုစမ္းစစ္ေဆး, ဆင္ျခင္,
သံုးသပ္ ရႈမွတ္ပြားမ်ားရမွာမို႔ အဲဒီလို စံုစမ္း, စစ္ေဆး, ဆင္ျခင္,
သံုးသပ္ ရႈမွတ္စရာျဖစ္တဲ့ ၀ိပႆနာဉာဏ္၏ အရႈခံ အာရံု ရုပ္, နာမ္, ဓမၼ
သခၤါရတရားစုတို႔ကို ေခၚဆိုတာျဖစ္တယ္၊ ခႏၶာေတြ, အာယာတနေတြ, ဓာတ္ေတြပဲ။
ေယာဂီရဲ႕
ကိုယ္ကာယထဲမွာ အျမဲမျပတ္ တရစပ္ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ရုပ္နာမ္ ဓမၼတို႔ရဲ႕
မခိုင္ျမဲမႈ အနိစၥ၊ ဆင္းရဲမႈ ဒုကၡ၊ ထိုရုပ္နာမ္ ဓမၼသခၤါရတို႔ကို
ခိုင္ျမဲေအာင္ ခ်မ္းသာ လာေအာင္ လုပ္ႏိုင္ခြင့္ စိုးပိုင္မႈ အာဏာ ငါ,
ငါ့ဥစၥာ ဆိုစရာလည္း ဘာတခုမွ်မရွိေသာေၾကာင့္ အနတၱ၊ အဲဒီ အနိစၥ, ဒုကၡ, အနတၱ
ဟု ဆင္ျခင္, သံုးသပ္, ရႈမွတ္စရာ ရုပ္, နာမ္, ဓမၼ သခၤါရတရားအစုကို
၀ိပႆနာဘူမိ- ၀ိပႆနာဘံု လို႔ ေခၚဆိုေဟာေျပာၾကတာပဲ ျဖစ္တယ္၊ ၀ိပႆနာ ေယာဂီဟာ
၀ိပႆနာဘူမိမွ တပါး အျခား ပညတ္အာရံုဆိုလို႔ ဘာတခုကိုမွ်
မယူမစြဲမမွတ္ရဘူးတဲ့၊ အဲဒါပဲ၊ ကဲ-ဘာေျပာခ်င္ေသးသလဲ။
ဒကာ။ ။
ရုပ္နာမ္, ခႏၶာ, အာယတန, ဓာတ္ေတြမွာ ဉာဏ္ေရာက္ဖို႔ပဲ၊ ရွင္းပါျပီ ဆရာေတာ္၊
တိုတိုနဲ႔ ေကာင္းလိုက္တဲ့ အေျဖပါပဲ ဘုရား၊ ေျပာစရာ မရွိေတာ့ပါဘူး။http://www.thamameggin.blogspot.com/ မွတဆင့္ခံစားတင္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment