တခါ လံု႔လဝီရိယဉာဏ္ မေကာင္းတဲ့လူေတြက်ေတာ့ အကုသိုလ္ကံေတြက အက်ိဳးေပးတယ္။
ဆုိပါေတာ့ .. ဉာဏ္မရွိလို႔ ဒီအစာကေလး တည့္မွန္းမသိ မတည့္မွန္းမသိေတာ့ မတည့္တဲ့အစာကို
စားမိတယ္။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ ေရာဂါရတယ္။ ရွိတဲ့ေရာဂါ တိုးတယ္။
ေရာဂါရဖို႔ရန္ ေရာဂါတိုးဖို႔ရန္ကေတာ့ အကုသိုလ္က စီမံတာပဲ။
အဲဒီ အကုသိုလ္ကံခ်ည္း သက္သက္ စီမံႏိုင္သလားလို႔ဆိုေတာ့ ... မဟုတ္ေသးဘူး။
သူ .. ဉာဏ္မရွိလို႔ မေတာ္တာေတြ စားလို႔၊
ဉာဏ္မရွိလို႔ ေရမခ်ိဳးသင့္တဲ့အခ်ိန္ ခ်ိဳးလို႔၊
ဉာဏ္မရွိလို႔ မသြားသင့္တဲ့ေနရာ သြားလို႔၊
သူ .. ဒီလို ေရာဂါတိုးတာ ေရာဂါရတာ။ ရၿပီးသား ေရာဂါ တိုးတယ္။
ဒါျဖင့္ ဒီျပင္ ပုဂၢိဳလ္တေယာက္ေတာ့ ဒီလုိပဲ ဘာလို႔ ေရာဂါမျဖစ္တုန္း။
သူက နည္းနည္း ဉာဏ္ရွိတယ္။
ဒါ မေတာ္ဘူးလို႔ဆိုတာ သူမွတ္ထားတယ္။
ဒီအခ်ိန္ သြားလို႔ မေတာ္ဘူးဆိုတာ သူမွတ္ထားတယ္။
ဒီအခ်ိန္ ေရခ်ိဳးလို႔ မေတာ္ဘူးဆိုတာ သူမွတ္ထားတယ္။
ေဟာ .. ဉာဏ္ရွိတာနဲ႔ပဲ မေကာင္းက်ိဳး မေပးႏိုင္ဘူး။
လူႏွစ္ေယာက္တြင္ ဉာဏ္မရွိတဲ့သူမွာ မေကာင္းက်ိဳးေပးတယ္။
ဉာဏ္ရွိတဲ့သူမွာ မေကာင္းက်ိဳး မေပးႏိုင္ဘူး။
ဒါ့ေၾကာင့္ မေကာင္းတဲ့ ကံေတြ အက်ိဳးေပးတယ္ဆိုတဲ့ဥစၥာ မေကာင္းေအာင္ကို အေၾကာင္းေတြက
ဆံုလာမွ မေကာင္းက်ိဳးေပးတာပါ။
{ http://lokachantha.blogspot.com (အရွင္ဇနကာဘိဝံသ ) မွ ကူးယူ ပူေဇာ္ပါသည္။ }
ဦးသိန္းေ၀။
No comments:
Post a Comment