ျဗဟၼစရိယ၊ ၀ိကာလေဘာဇနစေသာ ဥပုသ္သီလမ်ားကား
ျပခဲ့ေသာ ငါးပါးသီလ စသည္တုိ႔ကဲ့သုိ႔ သူတစ္ပါး မဆင္းရဲရေအာင္
ေစာင့္ေရွာက္ရေသာ သီလ မဟုတ္။ မိမိစိတ္ဓာတ္ကို ျမင့္ျမတ္ေအာင္
ေစာင့္သံုးရေသာ သီလမ်ားတည္း။ ခ်ဲ႕ဦးအံ့ - ယခုကာလ အမ်ားေစာင့္သံုးေသာ
အိမ္နီးခ်င္းရုိေသရုံ ဥပုသ္မဟုတ္ဘဲ တကယ္ေစာင့္ရေသာ ဥပုသ္မ်ိဳးကို “အရိယဥပုသ္” ဟုေခၚ၏။
ထုိအရိယဥပုသ္ကို ေစာင့္သူသည္
သီလေနဆာက္တည္ျပီးေနာက္ ဘုရားဂုဏ္ေတာ္ကို ျဖစ္ေစ၊ သို႔မဟုတ္ တရားဂုဏ္၊
သံဃာ့ဂုဏ္၊ မိမိသီလဂုဏ္၊ ဒါနဂုဏ္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကို ျဖစ္ေစ အာရုံျပဳ၍
ကမၼ႒ာန္းဘာ၀နာကို ပြားမ်ားေနထုိင္ရမည္။ ထုိသိုွ႔ ပြားမ်ားေနထုိင္ေသာအခါ
မိမိ၏ စိတ္၀ယ္ ေလာဘ ေဒါသ မာန စေသာ အကုသိုလ္မ်ား နည္းသည္ထက္ နည္းပါး၍
စိတ္ေနစိတ္ထားလည္း ၾကီးသည္ထက္ ၾကီးမားလာေပလိမ့္မည္။ ထုိွ႔ေၾကာင့္
ဥပုသ္သီလတုိ႔မွာ သီလမည္ရုံသာမက ဘာ၀နာႏွင့္ အေဖာ္အေပါင္း ျဖစ္သည့္အျပင္
အရင္ခံျဖစ္ေသာ ပါဏာတိပါတစသည္မွလည္း ေရွာင္ၾကဥ္ျပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရုိးရုိး
ငါးပါးသီလထက္ပင္ သာလြန္ျမင့္ျမတ္ေသာ အက်င့္ျဖစ္ေၾကာင္းကို သိႏုိင္ပါသည္။
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ ကိုယ္က်င့္အဘိဓမၼာစာအုပ္မွ ထုတ္ႏူတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment