Sunday, October 12, 2014

သက္သတ္လြတ္စားျခင္း။

     ယခုအခါ   လြဲမွားေသာ ကိုးကြယ္ရာမ်ားကို  ေရွ့တန္းတင္ထားေသာ သက္သတ္လြတ္ စားေသာ၀ါဒ၊
အေသြးလြတ္ အသားလြတ္ စားေသာ၀ါဒ၊ မီးလြတ္စားေသာ၀ါဒ၊ တို ့ကို တြင္က်ယ္ေအာင္ ျဖန္ ့ျဖဴးေနေသာ
အင္အားစုမ်ား ရွိေနပါသည္။ ေထရ၀ါဒ ရွ ုေထာင့္မွၾကည့္ေသာ္ အထြက္တင္ရမည့္ သာသနက်င့္စဥ္   မ
ဟုတ္ပါ။ အဓိဌာန္ဟုဆိုကာ  ၉ ရက္  ၁၈ ရက္ စသည္ျဖင့္ ၉ န၀င္း ၉ အလီ  တင္ၿပီး သက္သတ္လြတ္စား

ၾကသည္။ လႊဲမွားေသာ ကိုးကြယ္ရာမ်ားျဖင့္ ညွစ္ေထးေစၾကသည္။ သာသနာျပင္ပ ကိုးကြယ္မွဳမ်ားျဖင့္
ေဆာင္ၾကဥ္းၾကသည္။  သက္သတ္လြတ္စားျခင္း၊ မီးလြတ္စားျခင္းတို ့ျဖင့္ ဂုဏ္တစ္ခု၊ ျမင့္ျမတ္က်င့္စဥ္
တစ္ခုအျဖစ္ အမႊမ္းတင္ ဗန္းတင္မွဳကား ေထရ၀ါဒ သာသနာေတာ္ ရွဳေထာင့္မွၾကည့္လွ်င္ အထြတ္တင္
ရမည့္ "သာသနက်င့္စဥ္မဟုတ္ " ပါ။
      သက္သတ္လြတ္ စားမွဳကို ၀ါဒျဖန္ ့ခ်ိရင္း "သာသနထိတ္ေခါင္" စသည္ျဖင့္ ဘိုးေတာ္၀ါဒျဖန္ ့ခ်ိေရး
ေဆာင္းပါးမ်ား  မဂၢဇင္းေတြမွာ  ေတြ ့ေနရပါသည္။ လြဲမွားေသာ ကိုးကြယ္မွဳျဖင့္ "သာသနာေတာ္ကို "
ညွစ္ေထးေစျခင္းမွာ မေလ်ာ္ကန္ပါ။ ျဖဴစင္ၿပီး ရိုးသားသန္ ့စင္ သူမ်ားအား စည္းရံုးကာ၊ သာသနာျပင္ပ
ကိုးကြယ္မွဳသို ့ တြန္းပို ့ျခင္းမွာ မလုပ္သင့္ မလုပ္အပ္ပါ။
       သက္သတ္လြတ္စားျခင္း၊ မီးလြတ္စားျခင္းမ်ားကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္၊ပထမ လယ္တီ
ဆရာေတာ္ႀကီး ၏ ဩ၀ါဒေတာ္မွာ==="သက္သတ္လြတ္၊ မီးလြတ္စားတဲ့ အက်င့္လည္း သာသနာေတာ္
က်င့္ထံုးမဟုတ္။ သီလကအစ၊ သမာဓိအဆံုး ဒါေတြအားလံုးဟာ စရဏပဲ။ ဒီစရဏမမွန္ရင္၊ ၀ိဇၨာဥာဏ္
မရႏိုင္ဘူး။ ဒီစရဏ ပါရမီမွန္မွန္နဲ ့ သက္စြန္ ့ႀကိဳးပမ္း ကမၼဌာန္း အားထုတ္သူမ်ားပင္လွ်င္ နိဗၺာန္ကို
လိုခ်င္မည္ ကာမတၱ ႏွင့္ မရႏိုင္ဘူး။ နိဗၺာန္ကို ေစလႊတ္အပ္ေသာစိတ္ အၿမဲရွိေနရမယ္လို ့ ေဟာေတာ္
မူတာ ဒီဘ၀ရဲ ့ အလုပ္ပဲလို ့ တခါတည္း ငုတ္စိုက္ထားတာကို ပဟိတၳ ေခၚတာပဲ။"
 {မင္းနန္(ေမာ္ကၽြန္း) ပထမလယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဩ၀ါဒေတာ္မ်ားကို ကိုးကားေရးသားပူေဇာ္
   ပါသည္။}
      (မွားယြင္းမွဳမ်ားရွိေသာ္ အစဥ္သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္
                    ဦးခိုက္ေလွ်ာက္ထားပါသည္ ဆရာေတာ္အရွင္သူျမတ္ဘုရား)
 “ဆုေတာင္းပတၱနာ”
ဓမၼဒါန၊ ဤပုညေၾကာင့္၊
ဘ၀သံသရာ၊ ေနာင္ျဖစ္ရာ၌၊
ပညာထူးခၽြန္၊ ျမင့္ကဲလြန္လ်က္၊
အမြန္ခ်မ္းသာ၊ နိဗၺဴတာကို၊
လ်င္စြာရေစ၊ ေတာင္းဆုေျခြသည္၊
မေသြျပည့္၀ပါေစေသာ္။ ။
     ဦးသိန္းေ၀။
           http://www.facebook.com/damanadi.tk
          http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
(ပိုမိုျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ အဆင္ေျပသလို ျဖည့္စြက္ေရးသားျပဳျပင္ၿပီး Share ႏိုင္ပါသည္။)

No comments:

Post a Comment