“နန္းမေတာ္မိဖုရားၾကီးက အရွင္ဘုရားအတြက္
ရည္မွန္းထားတဲ့ ပေဒသာပင္ၾကီးကို သာမန္ရဟန္းတစ္ပါးအား ျပန္လွဴျပီး
ကထိန္ခံေစလို႔ သင့္ေတာ္ပါ့မလား၊ ကထိန္အလွဴရွင္ နန္းမေတာ္ၾကီး
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနပါ့မယ္”
ထုိနည္းတူ
ၾကြလာေသာဆရာေတာ္ၾကီး အားလံုးကလည္း အမ်ားမ်က္ႏွာ(မိဖုရားမ်က္ႏွာ)
ကိုၾကည့္ျပီး ကန္႔ကြက္ၾက၏။ ထုိဆရာေတာ္အားလံုးအား ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္က
ယခုလုိျပန္ေမးလုိက္၏။
ကန္႔ကြက္ၾကေသာ ဆရာေတာ္မ်ားထံမွ မည္သည့္စကားသံမွ ထြက္မလာေတာ့ေပ။
မွတ္ခ်က္
- စကားအရ ဒကာက ကထိန္ခင္းသည္ ဆုိရေသာ္လည္း အမွန္က သိမ္ထဲသို႔ေရာက္လွ်င္
ရဟန္းေတာ္အခ်င္းခ်င္းသာ ကထိန္ခင္း၍ ရသည္။ ဒကာက ကထိန္အလွဴကို ေပးလွဴရျခင္းသာ
ျဖစ္၏။ ကထိန္ဒကာ မေပၚလွ်င္ ရဟန္းတစ္ပါးပါးက မိမိတြင္ အပုိရွိေသာ
ခါး၀တ္သင္းပိုင္ တစ္ထည္ျဖင့္လည္း ကထိန္ခင္း၍ရသည္သာ။
သိမ္ထဲ၌
ကထိန္ခင္းခါနီးတြင္ ၾကြေရာက္လာသည့္ ရဟန္းမ်ားထဲမွ
သကၤန္းရွားပါးသူျဖစ္လွ်င္ ဤသကၤန္းကိုလက္ခံျပီး ကထိန္ခင္းေပးဖုိ႔
သံုးၾကိမ္တိတိ ပန္ၾကားရသည္။ ထိုအခိုက္တြင္ ၀ိနည္းဥပေဒအရ ၀ါၾကီးသည္
ငယ္သည္မဟူ မည္သူမဆုိ သကၤန္းရွားပါးသူျဖစ္ပါက ကထိန္သကၤန္းကို ခံယူရသည္။
အကယ္၍
သကၤန္းရွားပါးေသာ ရဟန္းမရွိလွ်င္ ထုိကထိန္ခင္းရာေက်ာင္းမွ
၀ါအၾကီးဆံုးမေထရ္ၾကီးကိုျဖစ္ေစ(သို႔မဟုတ္) ထုိမေထရ္ၾကီးက
ထပ္ဆင့္ညႊန္ၾကားေသာ ေက်ာင္းအတြက္ ေက်းဇူးမ်ားသူရဟန္းျဖစ္ေစ ကထိန္သကၤန္းကို
ခံယူရသည္။
ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ) “လူျဖစ္ရျခင္းရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္” စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment