အျခားသူမ်ား ကဲ့ရဲ႕ျခင္းေၾကာင့္ အပါယ္သို႔
မက်ႏုိင္၊ ဘုရားရွင္ အကဲ့ရဲ႕ခံရမွသာ အပါယ္သို႔က်မည္ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္
ဘယ္သူကဲ့ရဲ႕၊ ကဲ့ရဲ႕ ဘုရားမကဲ့ရဲကေအာင္သာ အဓိကထားျပီးေနသင့္၏။
အျခားသူမ်ားကဲ့ရဲ႕ျခင္းသည္ မွားခ်င္လည္းမွားႏုိင္၏။
မွန္ခ်င္လည္းမွန္ႏုိင္၏။
ဘုရားရွင္၏
ကဲ့ရဲ႕မူသည္ကား အမွားဟူ၍မရွိ၊ အမွန္ခ်ည္းသာျဖစ္၏။ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္
ဘုရားမကဲ့ရဲ႕ေအာင္ အဓိကထားျပီး ေနရျခင္းျဖစ္၏ ပစၥည္းေလးပါးရဖုိ႔အတြက္
သာသာနာ့ေဘာင္သို႔ ၀င္လာသူမ်ားသည္ အျခားသူမ်ား ကဲ့ရဲ႕မွာသာေၾကာက္၏။
ဘုရားရွင္ ကဲ့ရဲ႕မွာကို မေၾကာက္ေပ။
ဥပမာအားျဖင့္
ဘုရားပြဲတြင္ ဇာတ္ထည့္လွ်င္ ဘုရားရွင္ ကဲ့ရဲ႕၏။ ဇာတ္မထည့္လွ်င္
အျခားသူမ်ားက ကဲ့ရဲ႕၏။ ျမန္မာျပည္တြင္ အျခားသူမ်ားက ကဲ့ရဲ႕မွာကိုေၾကာက္ျပီး
ဇာတ္ပြဲထည့္ေသာ ဘုရားပြဲသာမ်ား၏။ ဘုရားရွင္ကဲ့ရဲ႕မွာကိုေၾကာက္ျပီး
ဘုရားပြဲ၌ ဇာတ္ပြဲမထည့္သူမွာ အလြန္ရွားပါး၏။
ထိုသူႏွစ္မ်ိဳးတြင္
ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္အား ဘုရားကဲ့ရဲ႕မွာကိုသာ ေၾကာက္သူျဖစ္၏။ အမ်ားကကဲ့ရဲ႕မွာကို
ဂရုစိုက္ေသာ ဆရာေတာ္တစ္ပါး မဟုတ္ေပ။ တစ္ခုေသာႏွစ္၏ ကထိန္ရာသီတြင္
နန္းမေတာ္ၾကီးတုိ႔သည္ ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားမ်ားျပားေသာ ပစၥည္းမ်ိဳးစံုျဖင့္
ကထိန္ခင္း၏။
ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္အတြက္ရည္မွန္းျပီး
သီထားေသာ ပေဒသာပင္ၾကီးသည္ အၾကီးဆံုး အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေနသျဖင့္
လူတုိင္း၀ိုင္း၀န္းၾကည့္ေနၾကရသည္။ မင္းႏွင့္မိဖုရားမွားလည္း
မိမိတုိ႔ၾကည္ညိဳေသာ ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္ကို လွဴဒါန္းရျခင္းျဖစ္၍
ပီတိေ၀ျဖာေနၾကသည္။
ကထိန္သကၤန္းႏွင့္
ပေဒသာပင္ လွဴဒါန္းပြဲၾကီးကား စေလျပီ။ ၾကြလာေသာတံဆိပ္ရ၊ မရ
ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားၾကားတြင္ သကၤန္းႏြမ္းႏြမ္းႏွင့္ ရဟန္းငယ္တစ္ပါးလည္း
ပါ၀င္လာသည္ကို ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္ သတိထားမိလုိက္သည္။ ၀ိနည္းဥပေဒအရ သိမ္ထဲ၌
ကထိန္ခင္းေသာအခါ သကၤန္းရွားပါးေသာ ရဟန္းက ကထိန္သကၤန္းကို
အလွဴခံျပီးခင္းရသည္။
ဆရာေတာ္သည္
ထုိကိုယ္ေတာ္ေလးကို ေရွ႕သို႔ေခၚကာ “ကထိန္ အလွဴကို ကိုယ္ေတာ္ေလး လက္ခံပါ”ဟု
မိန္႔ၾကားျပီး ဆရာေတာ္အတြက္ ရည္မွန္းထားေသာ
အဖိုးအတန္ဆံုးပေဒသာပင္ညွတ္မၾကီးကို လွဴဒါန္းလုိက္ေလသည္။ အျခားၾကြလာၾကသည့္
ဆရာေတာ္မ်ားက ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္ကို ယခုလုိ သတိေပးၾက၏။
ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ) “လူျဖစ္ရျခင္းရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္” စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment